- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 januari 2013 om 13:40
Hallo allemaal
Bij deze stel ik mij even voor.
Ik ben net trotse eigenaar geworden van een zwarte 968 CS. Heb voorheen al 2x een 911 SC gehad en een 997. Deze laatste had ik tot vorige zomer in gebruik als dagdagelijkse wagen, maar werd “op aanraden” van Di Rupo ingeruild voor een CO2 vriendelijkere wagen.
Het begon al vlug terug te kriebelen waardoor ik opzoek ben gegaan naar een “hobby wagen”. In mijn jonge dagen (ben nu 41 jaar) stond ik nogal zot van de 968 (vooral dan de CS versie welke toch mooi wat lager ‘ligt’), het was dus nu de moment op er een aan te schaffen.
Ik ben blijkbaar nogal kieskeurig want na maanden zoeken in België (& Nederlands), had ik mijn goesting nog niet gevonden waardoor ik bij onze zuiderburen ben gaan kijken. En lap, onmiddellijk prijs. En nogwel een CS met de optie M220.
Rest nog het probleem om hem gekeurd te krijgen aangezien er wel heel wat modificaties / upgrades werden aangebracht. Soit, vooral wat geduld en geluk hebben zekers. Ik voeg alvast wat foto’s toe.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.