nieuw lid porsche 944

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! nieuw lid porsche 944

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Ik ben sinds eergisteren eigenaar van een Porsche 944, bouwjaar 85.
    Ik hoop hier de nodige technische know-how te vinden daar hij toch wel wat sleutelwerk nodig heeft.
    Na de testrit kon ik er echter niet aan weerstaan ; na jaren van kijken, hoop ik nu jaren van rijden!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Welkom. Alweer een 944’er bij :relaxman:

Gtz,
      Den Limburger

0

[quote=”walterpeer” post=153018]Betere en meer foto’s volgen als we een nieuwe digitale camera hebben maar hierbij al een
        eerste impressie.[/quote]

Waar blijven die betere en meerdere foto’s van uw *porsche die je ons beloofd had?
        We verwachten wel een tweede impressie binnenkort hé!! :happydance:
        Soms geen nieuw digitaal camera gekregen voor uw kerst of nieuwjaar??? :happy:

0

Welkom op het forum.
          Heel veel plezier met je 944.
          Met wat meer foto’s zouden wij tevreden zijn.

0

Als je ne goede hebt zijn het fantastische wagens weet er alles van!!!!maar ze zijn zeldzaam;mijn vrouw haar lievelingsPorsche geweest,ze zegt het nog dikwijls onze 993 rijdt veel slechter volgens haar.Succes er mee.

0
            XXX

Proficiat met de aankoop, genieten maar :up:

0

Welkom op het forum :drink: en proficiat met jou nieuwe aanwinst :up: veel :driver: plezier er mee

0

:applaus: :applaus:

0
                  Wim

Welkom Walter, en veel plezier :driver: straks met je Porsche.

0

Welkom op het *porsche forum. :drink:

0

😀
                        Nog eentje.
                        Welkom
                        :relaxman:

0

welkom, veel plezier, je zal hier veel bijleren, spreek (euh typ) uit ondervinding
                          :applaus:

0

Welkom veel lees en rijplezier.

Foto’s zijn hier een standaard verplichting! :relaxman:

0

Uw I-Phone kwaliteit is voor ons al meer of voldoende hoor :respekt:

0

Betere en meer foto’s volgen als we een nieuwe digitale camera hebben maar hierbij al een
                                eerste impressie.

Attachments:
                                • allerleii-phone134.JPG
                                0

Hey, weeral een 944 erbij!

Welkom op ‘t forum, en alvast veel plezier met de wagen.

Tip: wat foto’s van je aanwinst worden hier zeker geapprecieerd

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.