nieuw lid porsche 944

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw lid porsche 944

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Ik ben sinds eergisteren eigenaar van een Porsche 944, bouwjaar 85.
    Ik hoop hier de nodige technische know-how te vinden daar hij toch wel wat sleutelwerk nodig heeft.
    Na de testrit kon ik er echter niet aan weerstaan ; na jaren van kijken, hoop ik nu jaren van rijden!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Welkom. Alweer een 944’er bij :relaxman:

Gtz,
      Den Limburger

[quote=”walterpeer” post=153018]Betere en meer foto’s volgen als we een nieuwe digitale camera hebben maar hierbij al een
        eerste impressie.[/quote]

Waar blijven die betere en meerdere foto’s van uw *porsche die je ons beloofd had?
        We verwachten wel een tweede impressie binnenkort hé!! :happydance:
        Soms geen nieuw digitaal camera gekregen voor uw kerst of nieuwjaar??? :happy:

Welkom op het forum.
          Heel veel plezier met je 944.
          Met wat meer foto’s zouden wij tevreden zijn.

Als je ne goede hebt zijn het fantastische wagens weet er alles van!!!!maar ze zijn zeldzaam;mijn vrouw haar lievelingsPorsche geweest,ze zegt het nog dikwijls onze 993 rijdt veel slechter volgens haar.Succes er mee.

XXX

Proficiat met de aankoop, genieten maar :up:

Welkom op het forum :drink: en proficiat met jou nieuwe aanwinst :up: veel :driver: plezier er mee

:applaus: :applaus:

Wim

Welkom Walter, en veel plezier :driver: straks met je Porsche.

Welkom op het *porsche forum. :drink:

😀
                        Nog eentje.
                        Welkom
                        :relaxman:

welkom, veel plezier, je zal hier veel bijleren, spreek (euh typ) uit ondervinding
                          :applaus:

Welkom veel lees en rijplezier.

Foto’s zijn hier een standaard verplichting! :relaxman:

Uw I-Phone kwaliteit is voor ons al meer of voldoende hoor :respekt:

Betere en meer foto’s volgen als we een nieuwe digitale camera hebben maar hierbij al een
                                eerste impressie.

Attachments:
                                • allerleii-phone134.JPG

Hey, weeral een 944 erbij!

Welkom op ‘t forum, en alvast veel plezier met de wagen.

Tip: wat foto’s van je aanwinst worden hier zeker geapprecieerd

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.