Nieuw lid van deze familie

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw lid van deze familie

• Maker
    Discussie

• Van Dyck
    Deelnemer

Hallo iedereen hier,

Een uitgebreid en geïllustreerd voorstelling komt later maar toch al even een korte introductie :happydance:

Ben sinds een jaar trotse en fiere eigenaar van een 968 in …jawel hoor….nachtblauw met een grijs lederen interieur. Sinds deze week hebben we een nieuw lid in de familie die de 968 mag gezelschap houden, maar ook daarover later meer. :happy: Nu is het wel zo dat de 968 dringend toe is aan zijn winterslaapje maar zou haar eerst graag nog een onderhoudje willen geven zodat ze gezond en wel onder de lakens kan. :sleep:

ikzelf en de rest van de familie (en hier bedoel ik nu mijn vrouwtje en kindjes mee) zijn van het Kontichse en nu is mijn eerste vraagje hier waar ik daarvoor het best terecht kan.

Merci en 968 keer bedankt !!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
      • Als overtuigde tranaxlefan al eens naar TACB gesurft

Hey 993,

Zelfs een late reactie is een leuke :driver:
          By the way, een goede keuze heb je volgens mij 😆

Een late proficiat met je keuze’s.
            Zelf heb ik bijna dezelfde configuratie…
            Aléén zijn de 968 en de 993 zonder dak

hey triumph1

dan ga ik zeker mijne kop eens laten zien !!

Iedere tweede zondag van de maand is er een treffen aan de kerk in Kontich;van 10tot 12 uur grjb

Voila, afspraak voor de 968 haar onderhoud, voor zij aan haar winterslaapje :sleep: :sleep: :sleep: mag beginnen, is gemaakt bij Porsche rescue 911. Ontvangst was alvast zeer goed en super vriendelijk te noemen. :music:

Yep S2, dat is hem dus :coolness:

Zal zo klanten willen trekken hé :happy:

S2

Is dit je nieuwe aanwinst?

Zolang hij online staat 🙂

Ok, hier heb je me …..treffen…kontich ??

Ik ga met mijn Porschkes steeds bij van Beurden,eerlijke mensen en een goede mekanieker(Glen)komt nog van ABB,en ik woon in Wommelgen.Iedere maand ga ik naar het treffen in Kontich.

Hoe zeggen ze dat nu weer …..belofte maakt schuld of zoiets hé… 😛

hierbij al een paar foto’s van de 968 na een poetsbeurt juist voor een grote plensbui. (grrrrrr)

hoop dat zij een beetje in de smaak valt (by the way op één van… de nieuwste aanwinst …. 😎 )

Attachments:
                            • IMG_2652A.JPG
                            • IMG_2653.JPG
                            • IMG_2654.JPG
                            • IMG_2655.JPG
                            • IMG_2656.JPG

Van harte welkom op dit forum . :applaus:

Hey S2,

klopt volledig wat je zegt want ook dat was voor ons een punt om eens goed over na te denken maar op dat gebied heeft deze keer het hart het gewonnen van het verstand. Vind de 996 Cabrio ook bloedmooi (is er eigenlijk een porsche die ik niet moooi vind :think: )maar ben vanaf het begin stapelgek geweest van de cayman *luv en dus…… Als het aan mijn vrouwke gelegen …..

S2

‘t Is natuurlijk geen 996 Cabrio 😉 , maar als je geen achterbankje nodig hebt is het een super wagen.

Ben zelf ook helemaal fan van de Cayman (mocht hij zitjes achteraan hebben, dan …)

Hey allemaal,

Nogmaals even bedanken voor alle reacties !!! :coolness:

Volgende vraag, weet er iemand hoe ik na het rijden van een cayman S weer die glimlach van mijn gezicht kan krijgen want begin nu toch wel kramp te krijgen :happydance:

Alle gekheid op een stokje …..ben dus gisteren avond onze krokodil gaan halen en in één woord ……… ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIG !!! :relaxman:

en ja foto’s gaan natuurlijk volgen enkel even wachten op goed weer….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.