nieuw op dit forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw op dit forum

• Maker
    Discussie

• Brecht Reyniers
    Deelnemer

Hallo ik ben Brecht, woon in West-Vlaanderen regio Westkust.
      Ben nieuw op jullie forum en ben nog niet in het bezit van een Porsche.
      Ben al van kindsbeen af fan van Porsche, vind dit nog altijd de mooiste sportwagens die er gemaakt zijn.
      Ben nu mid 40 en ben op zoek naar een mooie Porsche 987 of 987.2 met een 2.7 of 2.9 motor. ( qua inschrijving en taks nog net te doen in ons landje )
      Hoop er eentje te vinden tegen de zomer , maar heb geen haast.
      Dus alle tips  en info zijn welkom.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • Een mooie keuze gemaakt Brecht. Ziet er goed uit. Veel succes ermee en vele leuke ritten toegewenst. Misschien komen we elkaar wel eens tegen hier aan de kust.

Welgekomen hier en proficiat!

XXX

Succes en veel plezier aan deze leuke Porsche

Congrats !!!
              Have fun, drive safe

Ik heb de mijne 8 jaar geleden gekocht en nog geen minuut spijt van gehad!

propere Cayman, dat is genieten van de eerste tot de laatste minuut die je onderweg bent
                  nu nog wat beter weer en wat bochtige wegen ….

van harte proficiat!! ga je veel plezier aan beleven!

Het is zover, de Cayman is er.

Ok dank u wel voor de info, altijd fijn om wat extra info en tips te krijgen.

Welkom Brecht

Volgens mijn garagist Walter Janssens zaliger is ook bij de 987 de 2,7 een zeer betrouwbare motor. Verder heb ik er geen ervaring mee

Welkom Berten.

Ik ben op zoek naar een Cayman. Verbruik is inderdaad nog te binnen de perken.
                              Mijn Volvo V60 T3 2.0 verbruikt ook 7 à 8 l/100 km, en het is niet de bedoeling om de Cayman te gebruiken voor dagelijks gebruik.
                              Wil hem echt enkel gaan gebruiken bij mooi weer, om te genieten van het rijden, dus zullen ook geen korte ritjes worden.

De inschrijving voor een 987 valt inderdaad best mee. Ook verzekering, wegentaks en verbruik is zéér redelijk. Mijn gemiddeld verbruik varieert tussen 9 á 10 l/100 km. Onze oudste zoon heeft een Skoda Octavia VRS. Die verbruikt ongeveer evenveel. Alhoewel ik moet zeggen dat ik de Boxster zelden gebruik voor zeer korte ritjes. Voor korte ritjes zal het verbruik wel vlug hoger liggen. Het duurt wel merkbaar langer vooraleer de Boxster op (olie)temperatuur is dan bijvoorbeeld een 2.0 TFSI. Moet bijna 9 liter olie op temperatuur brengen. Daar let ik wel op voordat ik boven 3000 tr/min ga. Met de manuele 6-bak is dit perfect onder controle te houden. 
                                Ben je op zoek naar een Boxster of een Cayman ?

Wees welkom, das een mooie leeftijd om in te stappen, nog even wennen wellicht, maar afstand speelt geen rol met en voor een leuk P’ke, N’joy the search!

Welkom Berten op het forum , wij hebben een weekend huis in Koksijde ! Hopelijk komen we elkaar nog tegen aan de kust .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.