Nieuw op dit forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op dit forum

• Maker
    Discussie

• Joachim
    Deelnemer

Hoi allen,

Ik wil mezelf graag even voorstellen.

Ik ben Joachim en woonachtig te Puurs omgeving Antwerpen

Volgend jaar wordt ik 40 en denk dat ik stillaan in m’n penopauze 😎 geraak.
      Als jonge snaak heb ik veel wagens gehad waaronder enkele Chevy Elcamino’s, Doge Dart, een BMW 635CSI, Range Rover, Renault 5GT turbo, enz… Allemaal oldtimer. Maar door de jaren alles verkocht en een gezin gestart. Ondertussen heb ik een bedrijfswagen en rij :relaxman: ik zorgeloos rond. Nu begint het terug te kriebelen en heb gezworen een wagen te kopen die zijn waarde houdt, want heb al veel geld gestopt en verloren in deze passie. Natuurlijk altijd al gek geweest van een Porsche!

Dus hier start mijn zoektocht naar een gepaste P.
      Liefst zou ik een 964 kopen. Maar door mijn drukke agenda heb ik niet veel tijd om te sleutelen en overweeg ik een 996 cabrio.
      alle tips zijn welkom.

Ps: iemand ervaring met het invoeren van een wagen uit NL?

Grz,

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
      • als je zorgt voor enkele bakken bier (jupiler 33cl 😆 ) zou die garage er wel eens veel vlugger kunnen staan dan je zou denken :drink: :drink: :drink:
        wil met enkele andere handige forumleden gerust komen helpen en ondertussen mekaar zot maken met *porsche verhalen :up:

Ah ja, Kerkplein zaten wij tot ‘t 2e middelbaar dan wast naar St-Angela voor Handel/Kantoor of Schuttershof voor Technische.

[quote=”Hellraiser” post=175979]op St angela of ‘t schuttershof? :)[/quote

Geen van beide, Kerkplein college gedaan.

XXX

Welkom Joa, veel plezier aan de bouw van de garage en het kwijlen tijdens de zoektocht :happydance:

op St angela of ‘t schuttershof? 🙂

[quote=”Joa” post=175897]Hey da’s cool,

Heb je dan ook op Sjabi gezeten?
                  Misschien kunnen we eens afspreken, dan Kan je mij verder introduceren in jouw Porsche wereld. ;)[/quote]

Inderdaad ook op Sjabi gezeten, net als mijn zus.
                  Woon niet meer in Ruisbroek nu maar steeds welkom. 😉

S2

@Joa: Gewoon die van mij gaan bekijken, eens testrijden en je bent verkocht 🙂 Daarna lekker laten wegzetten in het dreamcarhotel tot je garage af is. (Of tot in de lente als je weer cabrio kan rijden).

Iedereen tevreden. Je vrouw heeft haar garage, en jij kan je het niet beklagen dat je zo’n mooie cabrio hebt laten schieten 🙂

Tip: zie voorlopige garagebox in Makrokrantje… 🙂
                      Kwestie van je woord te houden aan de wederhelft en volgende week al met een *porsche kunnen rondrijden,,,, 😈

Welcome van een ex-Puursenaar :mrgreen:

Knap Davidoff,

zeer knappe wagen…
                          Ik ben echt geschrokken van jullie toffe en snelle reacties!
                          ik heb aan mij vrouw belooft eerst de garage te bouwen en volgend jaar op mijn gemak uit te kijken naar een oldtimer :mrgreen:
                          Best kan ik me daar aan houden… want je weet hoe dat gaat hé.
                          dus nog even tanden bijten 😆

Welkom, en veel plezier met het maken van de juiste keuze :first:

Welkom Joachim!
                              Ik was ook op zoek naar een “oldtimer” maar door (dankzij) een bezoek aan de Porsche museum in Stuttgard ben ik uiteindelijk verliefd geworden op een 996 Carrera 4S Cabrio…
                              3 maanden later stond er één in de garage en nog geen minuut spijt van 😉
                              De 4S, zeker in Cabrio uitvoering, behoud nog min of meer zijn waarde…
                              Enige nadeel, die kosten 10K a 15K meer dan een “gewone” 996…
                              Voordeel is wel dat je er weinig ziet rondrijden 😉

Succes met de zoektocht zou ik zeggen…
                              PS: hierbij een foto van mijn *porsche

Attachments:
                              • 4s.jpg
                              S2

[quote=”lb” post=175915]Welkom op het forum.
                                Hoe meer Cabriomannen hoe liever.
                                Mij hebben ze ook een S2 van de 997 aangeraden.
                                :coolness:[/quote]

@lb
                                : Met “S2” bedoelen ze mijn wagen 🙂 , niet de (Carrera) 2S zoals jij die in 997 vorm hebt. Want de 2S bestaat niet in 996 uitvoering.

@Joa
                                : Er is een originele Hardtop bij ook, dus als je die monteert zie ik zeker geen probleem om de wagen even onder de open sterrenhemel te laten slapen 🙂 Ik weet zelfs een plaats waar je hem relatief goedkoop en in alle veiligheid indoor kan stallen tot je garage af is. Dus voor elk probleem is er een oplossing.

Zelf heb ik al enkele keren gebruik gemaakt van Dreamcarhotel, wat prijs/kwaliteit zeker niet slecht is. Mocht je dit overwegen, dan geef ik je de “verplichte” autohoes gratis mee, dan spaar je je die kost al uit.

welkom en hopelijk snel fotootjes van je nieuwe relatie?

Welkom op het forum.
                                    Hoe meer Cabriomannen hoe liever.
                                    Mij hebben ze ook een S2 van de 997 aangeraden.
                                    :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.