Nieuw op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Nieuw op het forum.
    Sinds 2 jaar gelukkige eigenaar (voor het eerst) van een 997 Carrera 2 Cabrio (bj 2005). Intussen al dikke 20.000 km extra op de teller. Genieten!

De 911 was eigenlijk een verrassing voor mijn vrouw haar 50e verjaardag. We zijn beide van 63, en aangezien de 911 in 2013 ook zijn 50e verjaardag vierde, vond ik het wel een leuke timing.

Alles goed geheim kunnen houden, opzet geslaagd en mijn vrouw ongelofelijk verrast en blij (oef!)…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Opgelet met de combinatie van dolverraste vrouwen, schoenen en voorruiten…

schoenen.jpg

Welkom trouwens!

[hide]Sukkels. Ik koop die van ons nieuwe schoenen, en zij koopt voor mij een Porsche ! You got much to learn ! ;-)[/hide]

Welkom, de Porsche voor de vrouw klinkt ook mij bekend in de oren :think:

Welkom.

PDS

[quote=”Drip” post=225704]Welkom Gunter, tof een P voor de madam kopen :up:[/quote]

Daaraan herken je ne goeie man :engeltje:

XXX

Welkom Gunter, tof een P voor de madam kopen :up:
                Hopelijk mag jij er zelf ook af en toe mee rijden… :popcorn:

Welkom op het Porsche forum :drink:

welkom hier, veel plezier met je bolide

Welkom! Leuk verhaal ook.

ken

welkom Gunter

amaai leuke verrassing!!!

veel plezier ermee maar dat zal zeker geen probleem zijn met zo’n wagen

very nice present !!
                          Kga da ns aan mn madam vertellen – neem een voorbeeld aan Gunther :coolness:

Good luck met jullie speelgoed

Welkom! :driver:

Welkom op het forum. We zien hier wel graag foto’s :think:

PDS

Proficiat Gunther :up:

Leuke verrassing :first:

Welkom op het forum , mooi cadeau hebben jullie samen , foooootooos :driver: 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.