Nieuw op het forum!!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum!!

• Maker
    Discussie

• Yilmaz
    Deelnemer

Hallo Porsche liefhebbers!
      Ik ben heel enthousiast om ervaringen te lezen van andere leden.
      Snel wil ik mezelf voorstellen.
      Ik ben een jonge gast met een beperkte budget. Momenteel
      heb ik geen porsche maar wel een Citroen Berlingo :respekt: 😀 😀
      Hierbij wil ik graag meedelen dat ik opzoek ben achter een oude
      Porsche Boxster hoeft niet in goede staat te zijn perse,
      maar een draaiende motor wil ik wel. Graag wil ik zelf
      stap per stap investeren op de auto.
      Richting de zomer wil ik graag de auto af hebben om ervan te genieten!
      Graag hoor ik van de aanbieders!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • hallo en welkom,
        klik HIER als je op zoek bent naar een budgetboxster.
        ik heb geen belang en hoop dat je snel en blijvend kan genieten van je porsche

S2

Welkom!

Laat even weten wat je budget is en eventuele specifieke wensen, dan kunnen we meezoeken. Er zijn er hier heel wat die dagelijks menig zoekertjessites in de gaten houden 🙂

Welkom, jeugdig enthousiasme is positief maar we moeten de nieuwkomers toch opnieuw verwittigen dat het goedkoper is om een goede 986 te zoeken dan een projectje proberen op te lappen met wisselstukken, alles wat kapot is aan een Porsche is meestal belachelijk duur om te vervangen … tenzij je heel goed op de hoogte bent en op voorhand al de kosten kan inschatten maar zo zijn er hier niet veel 😉

Welkom en succes met je zoektocht. Met een beetje geluk vind je wel wat je zoekt. Gewoon wat rekening houden met de tips die je hier krijgt en dat komt wel goed :salut:

ook nen dikke welkom hier, indien je wil dat ze je verder helpen zal je toch iets meer moeten verhullen van het budget en type dat je graag zou willen.

Welkom op het forum :drink:
                  Niks mis met een Berlingo! Ik heb er zelf een, die ondertussen 13 jaar oud is en die voor alles en nog wat wordt ingezet, schitterend werkpaardje :respect2: De Porsche is er enkel voor de fun :engeltje:

Welkom op het forum.

Wim

Welkom op het forum. :up:

Welkom op het forum en succes met de zoektocht.

Ive

Veel hangt van je budget af hé 😀
                          En misschien wat meer specifiek wat je zoekt of wenst?

Van harte welkom alvast op het forum en hier zul je ongetwijfeld veel info vinden

Welkom Upreq! Succes met je zoektocht!

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.