Nieuw op het forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

nieuw op het forum en eigenlijk ook voor de eerste maal echt aktief op een forum …

Op vandaag kan ik jammer genoeg niet zeggen dat ik de trotse eigenaar ben van een Porsche 🙁
    Maar wat niet is kan zeker komen. Mijn voorkeur gaat vnl. uit naar de luchtgekoelde modellen, SC of 3.2 carrera…

Mijn naam is Geert en ik ben de trotse vader van 2 zoontjes. Mijn gemotoriseerd hobby focuste zich op heden vooral op luchtgekoelde ‘oudere’ motoren, Guzzi, Norton, … 8)

Deze interesse zal niet verdwijnen, maar om de kids en het vrouwtje ook eens mee te nemen op een weekendritje is een 4-wieler toch praktischer EN wat is mooier als een 911. :lekker:

mvg, Geert

PS: als iemand een 911 SC of 3.2 te koop heeft of weet staan (die in orde is) mag je dit altijd laten weten :drink:

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • EX DUCATI rijder,MONSTER FOGERTY.veel plezier met je zoektocht en verschillende gaan bekijken alvorens aankoop.

Welkom, en je bent op de juiste plaats hier. De meesten zijn ook motorliefhebbers. Aan je nickname af te leiden ben je ook Ducati-liefhebber, wel de meesten hier hebben of hadden ook een Duc. Ikzelf een Monster S4RS.

Veel succes met je zoektocht naar de ideale Porsche. :relaxman: :relaxman:

Wim

Welkom op het forum Geert, en als je even kijkt staat hier een mooie 3.2 coupe aangeboden op het forum, en deze is in top staat.

Gaat om deze: https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/77849-verkocht-porsche-911-carrera-32l-1983

Staat weer te koop. 💡

Hé welkon hier, en heel verstandig om je eerst hier aan te melden voor je zoektocht. Kunnen we samen lekker speuren naar je ideale wagen.

XXX

Ah, nog ene die gebeten is door de microob 😀
              3.2 luchtgekoeld, klinkt altijd goed :relaxman:

Hey naamgenoot, goed zoeken is de boodschap.
                Er zijn zeker nog plaatsen waar je voor een redelijke prijs schoon materiaal kan kopen.

Hier zit veel volk met veel ervaring, altijd handig 😀

Geert.

Welkom hier!

Ben er zeker van dat er wel ergens een SC of een 3.2 op je staat te wachten.

Ik heb zelf ook een SC. Heerlijk ding!

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.