Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor!
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 weken, 5 dagen geleden door David Claes.
-
Ben je nieuw op het forum, begin dan alvast met je profiel volledig in te vullen. Ook je geboortedatum, zodanig dat we je toch minstens één keer per jaar in de bloemetjes kunnen zetten. Wil je echt super anoniem blijven, vul dan de eerste ingebruiknamedatum van je Porsche in ;p Voeg daarna een profielfoto én coverfoto toe, zo maken we het forum visueel aantrekkelijker voor iedereen. Stel daarna jezelf hier even voor in deze rubriek, want een naam of forumnaam in je profiel zegt uiteraard niet alles. Wie weet kom je hier nog wel oude bekenden tegen! Weet je niet goed hoe je jezelf moet voorstellen? Lees dan even wat anderen schreven, de inspiratie zal dan zeker volgen.
Alvast veel plezier op dit forum.
- Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 4 weken geleden door David Claes.
Nikske meteen een vraag, ik ken enkel de 911 Targa en de 944 6 cyl. De 911 was een restauratie en bij de 944 hek ik een D riem en ‘n andere delco en nog wat kl reparaties gedaan. Beide auto’s zijn verkocht. Nog steeds vind ik de garages hier triestig met hulp of raad, daarom het forum.
Hallo, ik ben Luc en al jaren lang een passie voor Porsche en deze is werkelijkheid geworden in 2015. Het begon met Cabrio 996 waar ik 2 jaar meegereden heb en is vervangen door een Boxster 981 deze vond ik geweldig.
Dan hebben ze mij kunnen overhalen om een Macan aan te schaffen in vervanging met de Boxster maar na 2 jaar met de Macan gereden te hebben, waar ik op zich tevreden over was maar het rijdt niet zoals een Boxster, heb ik deze weer vervangen door een Boxster 718. En ik ben terug een gelukkige Porsche rijder.Het liefste tour ik met de wagen rond in de bergen van Frankrijk en Italië, als er personen zijn die leuke roadtrips hebben in deze contreien en ze willen delen hoor ik het graag.
Welkom Luc ! Er zijn zeer veel kijkers momenteel op het forum, iedereen moet blijkbaar zijn schrik overwinnen om hier terug te posten, maar dat komt wel goed, je zal hier zeker gelijkgezinde zielen tegenkomen
Hallo ben Pjetrof geboren 7/10/1968.
geen onbekende van het merk. In mijn jongere jaren 2 x 911 gereden.
een 964 Turbolook Cabrio en een 996 4s coupe.
nu omwille gezondheidsredenen een new to me Cayenne gekocht.
2017, bijna 200.000 km. Perfecte staat volledig Porsche onderhouden.
Dank voor de acceptatie!
Hallo, ik ben dus Bo…
Ooit met een 997 turbo gereden, na een italiaan een 355. daarna met van alle leuke wagens gereden.
maar nu toch terug naar oude liefde, namelijk 992 4S cabrio met wat leuke goodies.
hoop van hier wat te kunnen leren, raad krijgen,enz en mss eens ergens samen te rijden op 1 of ander event.
grtz Bo
Welkom Bo, ik wens je vele leuke en leerrijke momenten toe op het forum !
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.