Nieuw / Panamera S

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw / Panamera S

• Maker
    Discussie
  • Zoals de gewoonte hier blijkt te zijn, even kort voorstellen (de auto dan toch 😀 )
    Sinds kort is de Panamera S (MY2010) in mijn bezit. Het is mijn eerste Porsche, maar ben al verkocht van de eerste keer dat ik de contactsleutel omdraaide… Het diepe gegrom van de V8, krijg je geen genoeg van *luv . Ik ga niet te veel in op de aanwezige opties/specificaties, als je iets wilt weten dan hoor ik het wel. Ik heb er alvast een foto bijgevoegd.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • [quote=”ken” post=174894]welkom hier en mooie *Porsche (een keer geen diesel versie 8) ) die velgen staan er prachtig onder!!!![/quote]

thx mate – vind het de mooiste porsche velgen… een diesel in zo een auto steken :what: … hij verbruikt wel wat, zat gisteren aan 19.8l/100km :wtf: … sport plus en launch control zullen de oorzaak wel zijn denk ik 😆

ken

welkom hier en mooie *Porsche (een keer geen diesel versie 8) ) die velgen staan er prachtig onder!!!!

Gisteren toevallig ook de grom gehoord van een startende Panamera S.
          Blijft mijn droom -daily !

Dubbele post.

Cool met die V8 !
              Zag en hoorde een tijdje geleden een Turbo S, dus ook met V8, starten en vertrekken. Slik, wat een monster (in de goede zin).

[quote=”Mart” post=174839]Gefeliciteerd en veel rijplezier gewenst. Op het forum zijn er weinigen die een Panamera hebben of bloot geven. Ben er dan ook nauwelijks mee bekend, behalve dat ik er afentoe eentje zie/hoor rijden. Heb inmiddels begrepen dat de motor voorin ligt, maar betreft het een voor of achterwiel aandrijving, of 4wd? Of zijn alle Panamera’s 4 wd?[/quote]

motorblok ligt inderdaad van voor en het is RWD (in mijn geval dan), AWD is ook beschikbaar

Gefeliciteerd en veel rijplezier gewenst. Op het forum zijn er weinigen die een Panamera hebben of bloot geven. Ben er dan ook nauwelijks mee bekend, behalve dat ik er afentoe eentje zie/hoor rijden. Heb inmiddels begrepen dat de motor voorin ligt, maar betreft het een voor of achterwiel aandrijving, of 4wd? Of zijn alle Panamera’s 4 wd?

mooie wagen, welkom. 😀

Welkom op het *porsche forum. :drink:

Mooie wagen, als ik de eerste keer de Panamera zag staan stond ik gewoon versteld, veel geluk en rijplezier met de *porsche :up:

Van harte welkom :applaus: .

Wim

Welkom CVA, en een beetje meer uitleg van jezelf mag ook hoor. :engeltje:

Proficiat met je prachtige Panamera! Samen met de 991 Targa de droomwagen van mijn wederhelft….
                              Veel plezier ermee!

mooie *porsche en we willen niet à la J…mbers je privé uitspitten;
                                maar we weten van CVA toch ook graag waarom de keuze voor dit model, of en vanwaar de passie voor het merk, zijn auto’s je grootste tijdverlies? het is geen schande om hier te vertellen dat je meer tijd spendeert aan andere nutteloze dingen! heb je een verleden met motoren of is het virus gegroeid vanuit grasmachines en kettingzagen, … heb je een zwak voor oldtimers, slaapt er naast deze V8 nog een andere droomauto, …
                                kortom vertel ons wat meer over de “love affairs on fumes” van CVA.

Oh ja, ik zou nog bijna vergeten om je hier welkom te heten onder de verslaafden :sleep:

Ook al eens het gelukt gehad hierin mee te rijden. Superwagen! Veel plezier ermee.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.