nieuw project bij CCR

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s nieuw project bij CCR

• Maker
    Discussie
  • omdat ik nog geen relevante foto’s had en geen webspace om foto’s te plaatsen heb ik nog nooit iets laten zien

maar nu zijn de eerste foto’s beschikbaar (met dank aan Wim en Timo)

http://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/l … allery_pi1 [dir]=4&cHash=0a97a8ab2c#c17

rest zal volgen, met mondjesmaat, er is geen haast bij (en ook Wim is er even tussenuit)

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • stefan, mja ik ben pas rond 8 uur bij timo langs geweest, was iets te druk hier op de e313 in de namiddag 🙄 file file file. En dan kan ik mijn tijd net anders benutten.

Aan die van Bert heb ik niets gedaan.

ik zag je niet omdat ik rond 12 uur al ben weggegaan

zag wel je kaartjes op “toonbank” liggen

ik denk dat er vrijdag iemand heel gelukkig gaat zijn met zijn elfje ?

ik ga er van uit dat jij aan zetels van die “grijze” hebt gewerkt?

hey ik ook stef, zal in de namiddag zijn dat ik daar passeer.

morgen gaan we nog eens naar het buitenland om vorderingen te bekijken

Wim

Dat was de oude dorpel, die niet meer te redden was.
              Dus Timo heeft een nieuwe gemaakt, en die gelijktijdig mee ingelast.
              Dus alles weer lekker stevig nu.
              Alles moet daar nog wel met tin afgewerkt worden.

Wim,

wat is die vertikale strip recht op laatste foto?

vroeger gat is dorpel is inderdaad dicht, mooi zo

Wim

De vorderingen gaan inderdaad goed, rechterkant is klaar.

gisteren zien staan bij ccr, vordert goed daar.

nu dat werken bij Wim opschieten ben ikzelf ook weer volop gestart

motor is volledig uit elkaar : foto’s staan hier en straks komen er nog een paar bij van gereinigde carter delen

http://www.mijnalbum.nl/Album=XSDW8HVH

scroll helemaal naar onder

is bijna 10 jaar mijn eigendom maar staat ruim 8 jaar in garage, gedeeltelijk gedemonteerd

tot ik de nodige centen en tijd had ook Wim en Timo leerde kennen, kleine plaatdelen waren ruim een jaar geleden al bij NewICC in het “bad” geweest, vind ik een super oplossing, geen achterblijvend straalgrid, roestdeeltjes, … geen beschadigd plaatwerk, …

blutsen : een kleine vooraan, een iets grotere achteraan (over hele breedte van wagen) in dak achteraan iets klein
                        plaatwerk met gaatjes erin : bodem, 2 dorpels deur, binnenkant motorcompartiment, … al bij al max 10 plaatsen van max 7 bij 10 cm en dit na ruim 65 jaar

motor ben in ondertussen zelf beginnen demonteren, hier zie je aantal dingen : http://www.porsche356forum.eu/viewforum.php?f=16

deze zal ikzelf helemaal demonteren, documenteren met foto’s, … nieuwe onderdelen verzamelen, bestaande onderdelen reinigen, …
                        voor het opbouwen van het blok sta ik nog altijd open om goede referentie te ontvangen

Dus die ondergedompelde 356 is van jou? Ziet er nog super uit voor z’n leeftijd. Op een paar blutsjes voor en achter zien we niet 😉 .

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.