Home › Forum › Zeverhoekje › nieuw TOP GEAR seizoen vanaf zondag!
- Dit onderwerp bevat 96 reacties, 35 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 7 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik hou mijn hart al vast tegen dat de aflevering met die rode Porsche 991 aan de beurt is. Die zal ongetwijfeld weer (onterecht) afgezeken worden.
zat je zondag op een terrasje met dit zomers weer? groot gelijk want je kan hier alsnog de gemiste uitzending bekijken: series 20 episode 3
Na de 2 magere episodes werd de Top Gear eer gelukkig hersteld, we krijgen namelijk de langverwachte en uitgebreide cabriotest te zien tussen de Ferrari 458 Spider, Audi R8 Spyder en de McLaren MP4-12C Spider. Later zien we ook nog een kortstondige acte de presence van de Jaguar XKR-S Cabrio, less is more zeker?
Daarnaast mocht Benedict Cumberbatch een rondje rijden rond het beroemde testcircuit in de “Vauxhall” Astra. Mocht je hem niet herkennen, de Brit is een acteur en speelt mee in kaskrakers als The Hobbit en de nieuwe Star Trek. Haal een verse tas koffie, zet je gsm op stil en geniet van deze 62 minuten automotive pleasure!
uitzendingen gemist, kijk hier : series 20 episode 2
In de 2e aflevering krijgen we een groot item over de BAC Mono, de gekke eenzitter met hardcore circuitaspiraties, daarnaast mocht Rush regisseur Howard een stukje racen met de rode Astra op het befaamde circuit!
De typische Top Gear – gemaakte – humor komt met wedstrijd tussen diverse taxi’s, we kunnen nu al verklappen dat niet alle wagens heelhuids de finish zullen halen. Het betere filmwerk zien we bij Jeremy en zijn qualitytime in de Ferrari F12 Berlinetta. Met zijn V12 met 740 pk en een waanzinnige topsnelheid van 340 km/u is hij misschien wel de meest begeerlijke GT ter wereld, al zal je het opgegeven verbruik van 15,7 liter benzine per 100 km misschien net niet halen.voor hen die de start van het nieuwe top gear seizoen gemist hebben:
je kan hier de New Series 20 – Episode 1 online bekijken (7 delen)[quote=”bccars” post=135124][quote=”deepee” post=79504]seizoen 17 is alweer gestart op BBC2; vanavond aflevering 2 om 21u00: “the rehearsals”
diegene die aflevering 1 heeft gemist op 26/juni kan HIER de schade inhalen[/quote]
Potver. Mijnen digicorder was kapot en ik heb een andere gekregen. Nu neemt die dat natuurlijk niet meer automatisch op en heb ik eentje gemist. Straks terug programmeren ! Thx voor de tip ![/quote]
No stress, we zitten ondertussen al aan seizoen 20 en dit start volgend weekend…
[quote=”deepee” post=79504]seizoen 17 is alweer gestart op BBC2; vanavond aflevering 2 om 21u00: “the rehearsals”
diegene die aflevering 1 heeft gemist op 26/juni kan HIER de schade inhalen[/quote]
Potver. Mijnen digicorder was kapot en ik heb een andere gekregen. Nu neemt die dat natuurlijk niet meer automatisch op en heb ik eentje gemist. Straks terug programmeren ! Thx voor de tip !
Top Gear: New Series 20 – Episode 1 : Sun 30 Jun ’13 8pm
[size=2]The motoring magazine returns with the action kicking off in New Zealand, as Jeremy Clarkson and James May race a car against a boat in a nail-biting battle up the beautiful coastline to the very tip of the North Island. The boat is a state-of-the-art America’s Cup yacht, while the car is of a type many are familiar with yet have never before seen on Top Gear.
Meanwhile, back in the UK, Richard Hammond attempts to find a hot hatch hero from a trio of newcomers, the Renaultsport Clio 200, Peugeot 208 GTI and Ford Fiesta ST, and a cavalcade of top stars assemble at the track to welcome a brand new Reasonably Priced Car.[/size]
seizoen 17 is alweer gestart op BBC2; vanavond aflevering 2 om 21u00: “the rehearsals”
diegene die aflevering 1 heeft gemist op 26/juni kan HIER de schade inhalen
vanaf zondag 23 jan 2011 weer een nieuwe reeks top gear.
veel kijkplezier ❗Top Gear is inderdaad een super programma ❗ Alleen jammer dat ze zo weinig aflevering maken (6 per serie denk ik).
Ik ondervond hier net dat enkele zenders van plaats zijn veranderd (waaronder BBC1 en BBC2). Op http://www.zenders.be kun je de nieuwe frequenties terugvinden. Dus best controleren vóór het begint vanavond. Tenzij ik de enige ben die het nog niet door had…
PS: @ 911-lover en brunogt3rsgen2: bedankt voor de leuke dag in Brussel en het prachtige geluid van de RS ❗
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.