“Nieuwe” 928

Home Forum Stel jezelf even voor ! “Nieuwe” 928

• Maker
    Discussie

• Creve Ivo
    Deelnemer

Hallo, bij deze wou ik mij even voorstellen.
      Ik ben een prille vijftiger uit het Waasland. Na veel zoeken en babbelen heb ik een 928 gevonden. Een S4 van december ’88. Optisch ziet hij er nog zeer goed uit. Hij is in rijdende conditie, maar durf hem nog niet onderwerpen aan enige druk op het rechter pedaal.
      Midden augustus gaat hij binnen voor Distributie- en andere riemen, waterpomp, alle vloeistoffen, remschijven,…
      Daarna gaan we er hopelijk veel plezier aan beleven.
      Ivo

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • lang leve Belgiê, achterlijk apenland …. 👿 👿

mijn zoon had vandaag een dag vrij. “zal ik wel even rijden, pa”

9.30 u. vertrokken
          10.00 u. in Gent
          N° 107 ze waren aan 65
          12.00 u. : gelieve de zaal te verlaten = middagpauze
          13.00 u. : terug binnen
          15.20 u. : terug thuis

2 loketten van de 6 open (de rest was gaan staken :applaus: )

We zullen morgen de brievenbus in de gaten houden. :happydance:

Lang leve de “Administratieve vereenvoudiging”

ps : de bediende kon slechts met 2 vingers typen aan het tempo van de veldwachter uit 1960.

F

Ik dacht dat er nog steeds niets bekend was over deze overgangsregeling?
            Ben aan’t twijfelen om m’n 500SL in te schrijven maar ben nog wachtende op duidelijke regels. :think:

groot gelijk!! maar ik moet toegeven dat ik deze keer bij autoveiligheid probleemloos geholpen ben. maar een man zijn geluk kan niet blijven duren. of had je anders gedacht? normaal had ik de platen voor mijn 928 vandaag in ontvangst kunnen nemen.
              alleen had de postbode zich van straat vergist :bounce: en daar wel het ‘juiste huisnummer’ uitgekozen ?!? in een klein dorp gebeurt zoiets nooit onopgemerkt en den tam-tam was snel tot hier geraakt, maar bon … het moet echt lastig zijn in zo’n beroep wanneer je analfabeet bent :sarcastisch

echter, voor mij staat het vast dat ik geen honderden euro’s ga betalen in de overgangsperiode van de nieuwe regeling tot dat 5.0L bakbeest 30 jaar wordt. dan gaan de O-platen retour naar DIV en blijft hij een jaar op blokken staan.

ik hoop jou en je 928 snel te mogen bewonderen op een forumbijeenkomst.

:puke: Groene kaart :puke: 😀

Wel een volledige herkeuring. Naar de keuring gaan is echt niet goed voor mijnen tikker. Bureaucratie op zijn top.

Over de keuring kan ik al een boek schrijven misschien wel een trilogie.

Nu hem morgen snel inschrijven voor dat ze in Brussel hun wet op de Oldtimers aanpassen en dan kunnen we bollen.

Alé, ze is terug. Heeft een week of 6 te lang geduurd naar mijn goesting, maar goed. Het grote mechanische werk en onderhoud is uitgevoerd. Nu kunnen we op zoek naar wat elektrische problemen, maar als hij door de keuring is kunnen we toch al wat bollen.

Hij was afgekeurd voor de banden en een cardanrubber. Beiden zijn vervangen, dus :respect2:

Mistlichten, dashboardverlichting, fan van de motorkoeling (voorlopig al een schakelaar tussen geplaast), fan van de verwarming, doen het niet.

Dus we zullen ons eens gaan verdiepen in de schema’s. De koude wintermaanden zullen gevuld zijn.

Ivo

Alé, sinds gisteren is em binnen bij Vintage Garage. Jeroen zal alle vloeistoffen, riemen, remschijven,… vervangen en hem technisch op punt stellen. Midden volgende week zou hij klaar zijn (het was nu te druk). Dan kunnen we de N°platen aanvragen en dan bollen….
                    Foto’s volgen dan wel.

Alles zal er redelijk goed hij, wist hij mij te vertellen. Alleen een tikkende injecteur, dat moest verder onderzocht worden.

Welkom!

:mrgreen:

Welkom hier :drink:

welkom en veel rijplezier, knappe wagens de 928

:applaus: :applaus: :applaus: mooi kleur in ieder geval :happy: :happy: :happy:

Alé, omdat jullie zo aandringen 😀

‘k zal ne keer proberen om een foto te plaatsen

(zal er dit weekend wat foto’s van maken, als het zonneken schijnt)

Attachments:
                                • 20160803_173814_resized_1.jpg

Welkom op het Porsche forum :drink:

Van harte welkom enneuh zo een 928 ziet er ook super uit op foto 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.