Nieuwe 928!!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Nieuwe 928!!!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • WOOOOOOOOOOOOW, machtig mooi ! Dat zou een directe concurrent van de Ferrari 599/F12/812 kunnen zijn. Hij lijkt er ook effectief op.

vette bak :up:

Die MGB was ik mee tot het laatste ruzie

Nog ééntje van de 928 met vertraging:

Nog ééntje om deze mooie traditie voor vandaag af te sluiten. Kijk zeker tot het einde!

123

tis 1 april, maar te valt te veel op..
              echt goeie 1 april grappen zijn zeldzaam de laatste jaren..

Is het echt???
                Of is het 1 april

123

je was te rap voor mijn edit

ik bedoel dat hij totaal op niks trekt op een panamera.

als je bv domweg de klaplampen van een 944 , op een nieuwe Cayman zou plakken,
                  zou dat ook op niks trekken.

Ze nemen een dikke ronde auto.
                  en steken daar plots die 80ies rechte lijn in..
                  destijds ging dat, om dat de rest van de auto ook rechte lijnen had.

Die B-stijl is toch typerend voor een 928?

123

afgezien van de datum ziet het er ook niet echt goed uit 😀
                      Die B stijl
                      ugh. past gewoon niet bij de rest van de panamera die ze ge shopped hebben.

Ik heb ondertussen info gevraagd bij PCM. Men wist mij te zeggen dat de nieuwe 928 zal geleverd worden met een 8-cilinder boxer en naar keuze met manuele of PDK boite.

Volgend jaar begin april zou er dan ook een hybride variant bijkomen. De verbrandingsmotor wordt een turbo 2-cilinder boxer van 1,33 liter van 400 pk, afgeleid van het blok uit de GT4/Spyder. Elke wiel krijgt bovendien een elektrische motor van 300 pk, dus een 4×4 met totaal 1600 pk.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.