Nieuwe aanwinst

• Maker
    Discussie
  • Originele CUP wagen

Betere foto’s volgen later.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • Fantastisch circuit beestje heb je daar hé…echte fun car!!!!

by the way, cijfers zijn verre vanslecht die je daar opgeeft 😯 😀

Anoniem

…en verder dromen 😀

af en toe een pepsi max, das alles… geen vuiligheid van sigaretten of red bull… en als het echt niet meer gaat, stoppen, douchke nemen en bedje in.

sigaretten kcola en koffie helpen ook al en inderdaad op zo een moment is een red bull ook best welkom 😀 lol:

Liters RedBull !!!! 😆 😆 😆

I know the feeling 😉

ik ken dat gevoel maar het grote voordeel is van een nachtje door doen dat je heeeeel veeeeeel werk gedaan krijgt geen storende gsm s of klanten die eve binnen wippen ze liggen allemaal te slapen en dan schiet het pas echt goed op 😆

[quote=”Setakira”:42mcbsmt]Jammer dat er moet geslapen worden ‘s nachts hé, zo’n tijdverspilling, alles zou anders dubbel zo snel gaan als je verschillende projecten hebt staan. 🙂 [/quote]

Het zijn nochtans maar korte nachten tegenwoordig… omdat ik door de dag veel op de baan zit om auto’s te halen moet ik ‘s avonds het werk doen en dat loopt meestal wel uit tot een stukje in de nacht… ik heb het probleem dat ik niet goed kan stoppen als ik goed op dreef ben

Jammer dat er moet geslapen worden ‘s nachts hé, zo’n tijdverspilling, alles zou anders dubbel zo snel gaan als je verschillende projecten hebt staan. 🙂

Dat zijn pas leuke cijfers 😯

Wegens veel te druk staat de wagen dus nog steeds onaangeroerd in de garage…
                          Maar uitstel wil daarom niet zeggen afstel… momenteel staat er nog wat ander werk dat eerst onder de voeten uit moet, ook iets wat thuis hoort in de categorie “hobby” net zoals de 944 en van zodra dit in orde is zal het de beurt zijn aan de 944, dus als alles meevalt zal hij dit jaar nog terug draaien.

Ondertussen heb ik nog wat meer info gekregen, de laatste serie van de 944 CUP wagens voor circuit zijn in 1989 gemaakt, in totaal 25 stuks (waarvan 1 dus mijn eigendom) en hebben officieel op papier 300pk maar in werkelijkheid halen ze op de bank 310pk. Topsnelheid gemeten tussen 304 en 307km/h

Super!

De vorige eigenaar heeft ook nog een hele hoop foto’s klaar liggen die ik nog moet ophalen…

S2

Ja hoor 🙂

Nog even geduld, in die tijd waren de digitale foto’s nog niets. Dus moeten de originele foto’s eerst ingescanned worden.

Enne, nog andere foto’s kunnen vinden?

S2

Wow, da’s geluk, kijken of ik nog andere foto’s te pakken krijg 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.