Nieuwe aanwinst

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe aanwinst

• Maker
    Discussie
  • Ben er laatste weken even tussenuit geweest, sta heel wat lectuur achter en zelf noet te tijd gehad aantal posts te plaatsen …. Geen betere reden echter dan een nieuwe aanwinst…
    Geen P deze keer, wel eens schat van een dochter erbij !
    Probeer de komende dagen/weken wat bij te benen als er is wat tijd overschiet.
    Dubbel trackday geboekt 15-16 juli… 15-de s’middags telefoontje, we moeten binnen, nog een paar rondjes gedaan in de hoop een PB te breken echter niet verder dan op 2/10 van record geraakt en een 180° na het uitkomen van Bruxelles, en dan toch maar besloten om te kappen en huiswaarts te rijden. Focus on the family… 16-de om 18u07 was het dan zover… Mooier dan gelijk welke 911 en een instant collector’s item

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
  • PM

proficiat!!!

Oeps, laatste gedeelte post is weggevallen… Of ik ben in slaap gevallen…. Kan ook.

….echter house rules zijn “no private stuff” online, ni op FB, geen twitter enz… Zal er eentje op private album hier posten 🙂

Bedankt voor de berichtjes allemaal. Grtn

Proficiat!!!

Deepee, reactie van mijn vrouw LOLRoFL….. ze komt niet meer bij, alleen een gentlemen als Deepee denkt daaraan!

Posten onder mooie vrouwen is voor mijn part toegestaan! (en die niet akkoord is krijgt met mij te doen :mrgreen: )

3.7kg – 53 cm – een blondje… genaam Jade (op z’n Engels uitgesproken)
              Zou willen posten onder mooie vrouwen en Porsche

echt wel een mannenforum hier hè … onder vrouwen was er al lang gevraagd hoe ze heet, hoe groot ze is en welk haar gewicht is.

Congrats

dikke proficiat :up:

Proficiat aan de kersverse ouders!

Proficiat!!!!!! :first:

proficiat.

Proficiat met de geboorte van jullie dochter en hopelijk niet te veel slapeloze nachten :happydance:

Van harte gefeliciteerd!

ken

proficiat met jullie dochtertje!!!

proficiat aan de fiere ouders

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.