Nieuwe aanwinst (BC987)

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe aanwinst (BC987)

• Maker
    Discussie

• BC911
    Deelnemer

Donderdag 30/9

4u20: de wekker krijgt de kans niet om af te gaan, ik ben al helemaal wakker en spring dan ook maar snel in m’n kleren. Een kattewas en een snelle hap in de keuken om vervolgens de bus van 5u03 richting Antwerpen te nemen. ‘t Is weer even geleden dat we het openbaar vervoer hebben gebruikt, maar zo kan je je dus ook verplaatsen ;-). Ik verbaas me er ook steeds over hoeveel mensen reeds onderweg zijn op dit vroege uur. In Antwerpen zijn de pittabars nog open, maar dit laat ik toch maar even aan me voorbij gaan en snel naar het station.  

Drie overstappen later kom ik om 8u50 in Düsseldorf aan waar ik opgewacht wordt door een blauwe Panamera. Het kan altijd slechter ;-), al is het blauw-witte interieur met houtinleg niet echt mijn ding. Volgens de verkoper moet dit de sfeer van een luxejacht opwekken … Vervolgens de nodige papieren in orde gebracht voor de exportplaten en op de terugweg naar de garage even de Panamera losgelaten op de snelweg!

In de garage werd mij een bureau aangeboden waar ik rustig kon werken in afwachting van de nodige documenten. Het is weer eens wat anders om tussen de Porsches te zitten werken en de continue soundtrack van startende Porsches op de achtergrond.

[IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/20120830_134631.jpg[/IMG]

En dan rond 16u werd het wachten beloond. Duurde iets langer dan verwacht omdat er nog een aantal kleine zaken opgelost moesten worden voor de Tüv-keuring. Snel de laatste papieren afgehandeld en dan na een korte uitleg richting huis aangezet. Lekker weertje, dus dakje open en genieten. Wat een zalige wagen!

[IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Allerlei/DSC01364.jpg[/IMG]

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
      • ziet er mooi uit en de ervaring moet ook machtig geweest zijn!

PT

Heel mooi !! Van harte !

Van harte Proficiat :applaus: .
            Wat een dag voor jou ,lang en intens maar volop genoten neem ik aan . 😉

Prachtige wagen .

Mooi! mooi! mooi!

[quote=”cabrio wim” post=106671]Trouwens leuk geschreven dat stukje van je.[/quote]

Wat doet een mens anders als je 3u op de trein moet zitten 😉

Inderdaad, met de kleine op stap = veel spullen meenemen, dus leasewagen 😉 .

Wim

Wij willen wel een Cayman look voor plaatsen hoor, kun je wisselen voor in de winter. :mrgreen:

Trouwens leuk geschreven dat stukje van je.

Hier ook met 3 om de 2 weekends en ja ene weekend Porsche en ander weekend Bmw d. Is dan nog zo leuk 😀

Veel hier zullen nu wel denken: wat gaat hij nu doen met een Boxster en z’n zoon? Ik was inderdaad eerst op zoek naar een 912 zoals jullie hebben kunnen lezen in een ander draadje. Maar plots besefte ik dat de oudjes toch meestal wat meer aandacht/tijd vragen, en dat is nu net wat ik niet heb. Ook de eis van minstens 3 zitplaatsen werd snel opzij geschoven toen we even nadachten van hoe vaak we met 3 weg gaan met de Porsche. Dus de keuze ging in eerste instantie tussen een Boxster en een Cayman, en de eerste heeft gewonnen.

Ps: ik miste ook de power van de 911, en ik kan je verzekeren dat de Boxster dit zeker goedmaakt .

Wim

😯 😯 Wat krijgen we nu Bert. 😉

In ieder geval van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
                          En mocht je eens in de buurt vertoeven, wil ik hem graag een bewonderen.

Je zou voor minder zo vroeg opstaan! Proficiat!

Prachtige Boxster! Blijft een super-roadster :driver: 😀

mooie wagen :applaus:
                                en je had er het goede weer voor!

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.