Nieuwe aanwinst in de familie.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Nieuwe aanwinst in de familie.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Bij deze even een paar foto’s van onze nieuwe aanwinst die ik vandaag opgehaald heb.
      Blijft niet bij ons, maar gaat naar mijn zus in Duitsland waar deze veel duurder zijn.

Is een originele Reuter carrosserie, dus een van de betere ombouw speedsters.
      Motor is een 914 2.0 met lange 4 bak, en gaat als een speer. 8)

Deze week alles nog even nalopen en checken, en dan gaat hij volgende week naar de Heimat.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Bij mij lukte alles , oef ,en dat zonder ons seniorennet . 😳 😳

Wim

[quote=”Bert V.” post=106773]
          De foto’s van het groene monster gaan niet open op de site![/quote]

Gebeurd wel eens dat ik er aan het werken ben en nog niet klaar ben, zet ik de site in slaap stand, en beelden komen er dan niet op maar zie je een wit vlak met bliksem.
          Gewoon op klikken en gaan dan alsnog open.

Fantastisch mooi, proficiat !

Een juweeltje Wim :applaus: ,maar nu moet ik snel op jullie site gaan kijken voor dat groene monstertje . :lekker: 😉

Wim,

De foto’s van het groene monster gaan niet open op de site!

Grtz Bert

Wim

[quote=”Mushroom” post=106762]
                  Maareuh… die mosterdgroene pré-impact… 😯 :respect2:
                  Meer foto’s please!! :)[/quote]

Mushi, even op onze site kijken dan, daar staan 6 pagina’s van dit groene monster.

Auto poetsen, ‘Wim’s way’: alles eraf vijzen, motorke eruit zacht doekje erover en alles terug monteren [IMG]http://i50.tinypic.com/671soj.gif[/IMG]

Groot verschil die motor! :applaus:

Maareuh… die mosterdgroene pré-impact… 😯 :respect2:
                      Meer foto’s please!! 🙂

Wim

Voor hij naar Duitsland gaat hebben we nog even wat aanpassingen gedaan.

Deuren hebben we opnieuw afgehangen, motorkap vlakker gelegd en kofferklep uitgelijnd, maar die kreeg ik net niet genoeg vlak, de reden daarvan is dat rubber te dik is, dus een nieuw besteld wat 4mm dunner is.
                        Verder de motor er nog even uit gehaald en gepoetst met de benodigde onderhoudsbeurt, en alle rubbers van ophanging motor vervangen.
                        Dan haar even lekker gewreven met een zacht doekske en wat wax.

Hieronder het resultaat.

voor

na

en gepoetst

[quote=”RS” post=106570]Diene Wim toch :applaus:[/quote]

nie normaal hé diene Wim :mrgreen:

DSC_0133.jpg

DSC_0135.jpg

zeer mooi

Heb deze prachtige speedster reeds irl gezien, en hadden we geen kids dan was ik Wim voor geweest :respekt:

Machtig mooi!!! :first:

Voor een zus is niets te min. Knappe car.
                                  Ciao,
                                  Luc

Diene Wim toch :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.