Nieuwe banden….

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Nieuwe banden….

• Maker
    Discussie
  • De achterbanden hebben nog slechts 4.5mm en de voorstens zijn ook niet zoveel beter.
    Momenteel zitten er Michelin Pilot Sport N2 onder. Voorraan 235/35/ZR19 en achteraan 265/35/ZR19
    Ik zoek een goede band voor een goede prijs. Ben geen circuitrijder dus levensduur primeert op ultieme grip.
    Er wordt ook mee gereden als het regent en wat koude is.
    Iemand suggesties?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Vredestein Vorti’s…….

XXX

Bridgestone N2 :up:

Zelf ben ik heel tevreden over Bridgestone Potenza S001. :up:
          Of zoals ook al opgenoemd: Continental Sport Contact.

Mijn keuze =>

Als je enkel bij droog weer buiten komt =>
            – Yokohama advan AD 08

Als je heel het jaar door in de p wil rijden(allrounder woon/werk) =>
            – uniroyal rainsport 3 (ja je leest het goed)

Als je de gemiddelde. P rijder wil volgen =>
            – michelin
            – conti.
            Als je dan toch michelin wil kopen =>
            je moet de Michelin Pilot Sport CUP Plus
            Nemen maar deze zijn duur.

Ik zelf heb ook 2 sets velgen met michelin en conti.
            Maar deze banden lagen op de velgen.
            Ik zou deze zelf niet kiezen/kopen .

Ik bekijk het zo => bij normaal/”sportief” rijden heb je die grip niet zo nodig van michelin/conti
            En kan je beter naar veiligheid kijken. (Waar bv: rainsport 3 zeer goed is , en grip in overvloed heeft)

grip Grip grip..
            Als je toch 100% grip wil hebben (droog) moet je voor de top van yokohama of michelin gaan
            Maar dat hebben wij niet nodig “Op de weg”.
            ( of heeft hier iedereen 3,65sec. van zijn tijd gepitst om naar de bakker te rijden ! door die “beter grip ” banden)

Koop banden voor uzelf , ( en niet wat iemand anders wil zien op u wagen).

[quote=”bladerunner” post=193714]Voor mij de Conti Sport Contact :first:[/quote]

+1

[quote=”Monza” post=193703]Pilot Super sport :driver: en goed van prijs :coolness:[/quote]
                +1

Zeer veilig en zeer duurzaam (op mijn vorige Z4 toch).

Ik bestel voor al mijn wagens mijn baden steeds bij http://www.toopneus.be

Momenteel op 2 wagens Toyo T1 Sport liggen : niet te hard, niet te zacht, stevige wangen, zeer tevreden van !

Voor mij Bridgestone.
                    Heeft traditioneel iets hardere wangen dus betere grip en minder overhang in de bochten.
                    Vergelijkbaar met Michelin (deze heb ik nog op de vooras) maar wel goedkoper.

Voor mij de Conti Sport Contact :first:

Pilot Super sport :driver: en goed van prijs :coolness:

met de opgesomde premissen: conti of bridgestone en als het nog ietsje prijsgunstiger moet en nog steeds degelijk: dunlop of yokohama

ik heb nu intussen al een paar setjes Pzero versleten, maar zweer intussen toch bij Michelin PS

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.