Nieuwe Cayman moet al binnen !!

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Cayman moet al binnen !!

• Maker
    Discussie
  • Hello guys ,

Na 1300 km moet men nieuwe Cayman al binnen . Ik heb een snerpend geluid in de cockpit . Het rare op een vlakke baan hoor ik niks ,op een baan met wat bobbeltjes hoor ik steeds een irritant geluid . Zo ne plastiek sound die wringt . Volgens mij is er een dichting tussen de ophanging en de cockpit niet correct . Echt irritant .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • het acroniem HST kreeg sinds de opkomende concurrentie voor de RR de nieuwe betekenis “hogesnelheidstraktor”

Hahahahahah Yellow !! 🙂

[quote=”Cayman718″ post=258540]Problem solved

Er zat een defecte vijs in de ophanging ,vandaar het lawaai

2 dagen met een Cayenne rond gereden ,is toch iets anders ze 🙂
          Das ne salon camion op wielen e :-)[/quote]

Ik heb je typefout verbeterd. Geen dank! :engeltje:

Het echte genieten kan nu beginnen.
            Succes en hou het veilig.

Zoveel te beter dat het opgelost! En dat hopelijk zonder heel dat verhaal dat ze je in het begin vertelden, demonteren van de neus, dashbord en wat nog allemaal…. of hoe een OPC soms van een mug een olifant wil/moet maken….

Geniet er van, zonder de rare bijgeluiden! :first:

Allez vooruit ,weer een probleem minder en een ervaring rijker…. :up:

Problem solved

Er zat een defecte vijs in de ophanging ,vandaar het lawaai

2 dagen met een Cayenne rond gereden ,is toch iets anders ze 🙂
                  Das ne salon op wielen e 🙂

Zorg ervoor dat je van alle werkzaamheden en eventuele beloften iets op papier hebt al is het digitaal via email.
                    Kan van pas komen als het niet opgelost is.
                    Meestal proberen de garages het op te lossen zonder bewijs en dus kan je nadien niets bewijzen als er nieuwe problemen bovenkomen.

Ik ga voorlopig afwachten ,maar tzal moeten in orde zijn want anders zal het stuiven !!

idd een hele klus in de planning zonder de reële oorzaak te kennen.
                        opletten met dashbord demonteren! als dit niet vakkundig wordt teruggeplaatst met nieuwe isolatiestrips dan heb je mogelijks piepjes en kraakjes voor de verdere levensduur van de wagen :wtf:

Wim

Serieuze operatie voor een nieuwe auto.
                          Ik zou het niet accepteren, want als ze zoveel los moeten halen. 😯

Zou vooraf maar al iets regelen en op papier zetten, doen ze bij ons in de zaak wel voor zaken die minder zijn. 💡

Mee eens, eerder item voor ‘ranting’ topic, ware het niet dat de passie sterker is dan de frustratie.
                            Komt wel goed, beter dat het nu opduikt dan later. Hopelijk leuk vervangexemplaar :driver:

Gisteren bezoekje gebracht aan OPC Brussel .

Helaas kunnen ze het niet direct oplossen en moet de wagen binnen .
                              Ze gaan de voorkant demonteren ,schokdemper en gans de reutemeteut tot op het chassis .
                              Ook gaan ze dashbord eruit halen .

Das zo van die storingen van k… me . g..

Ik krijg wel ne vervangwagen gratis . Maar eerlijk is het toch zuur . Zou niet mogen voor zulke wagens

Zeer vervelend om je nieuw scheurijzer zo snel moeten te missen. Hopelijk is ie snel gefixt.

Oei. Dat is niet leuk….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.