NIEUWE GEBRUIKER FORUM

Home Forum Stel jezelf even voor ! NIEUWE GEBRUIKER FORUM

• Maker
    Discussie
  • DSC00072.JPG

Hallo aan alle forumgebruikers :driver:

Ik ben Luc uit Deurne bij Antwerpen en al ruim 3 jaar sterk gebeten door het Porschevirus 😆
    2 jaar geleden heb ik me aangesloten bij de POCA ( Porsche owners club Antwerpen ) een echte aanrader!!!
    We hebben hier al zeer leuke ervaringen opgedaan, mooie ritten – uitstappen en circuit
    evenementen meegemaakt.
    Wij hebben een 996 C4 van ’99 en voldoet zeer goed aan onze verwachtingen!

Hopelijk kan ik via het forum nog veel andere toffe mensen leren kennen die last hebben van hetzelfde beestje : PORSCHEVIRUS :relaxman:

Tot in Alden-Biezen :drink:

Luc Duvel

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • hmmmmmmm…. Duvel….

ieg: Welkom :mrgreen: :drink:

welkom op deze forum :applaus:

Eveneens welgekomen, Luc!

Luc welkom hier ,we hebben mekaar al ontmoet via Poca en Rlc te Alden-Biesen .
            Tot binnenkort nog eens .

XXX

Welkom mede Antwerpenaar :relaxman:

welkom op het forum 😀

[quote=”Rocco” post=92155]Welkom Luc, en je 2e naam Duvel is dat van je rijstijl of ligt dat aan den drank ? :mrgreen:[/quote]

In ben er bijna zeker van het is …. :drink:

Welkom en vele veilige kilometers verder :driver:

Welkom!

:relaxman:

Welkom,weer een Antwerpse Porsche rijder op het forum,ik ben van Wommelgem vele veilige KM GRjb

Welkom Luc, en je 2e naam Duvel is dat van je rijstijl of ligt dat aan den drank ? :mrgreen:

Wees welgekomen ! :driver:

Van harte welkom gehetn hier Luc , en tot in Alden Biezen

PB

Ellow there.

Welkom vanuit Borgerhout, alé eind deze maand Merksem 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.