Nieuwe lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe lid

• Maker
    Discussie
  • Hallo Porsche liefhebbers,
    Mijn naam is Paul wonende te Brecht, ik heb gisteren mijn 2de Porsche besteld, namelijk de nieuwe 911, momenteel gebruik ik voor mijn dagelijks gebruik de Macan diesel waarvan ik zeer tevreden ben, heb hiervoor voor weekends en uitstappen altijd met Lotus (Elise en Evora sport racer) gereden maar was op zoek naar iets meer kwalitatief, daarom de nieuwe 911.
    Hoop jullie eens te mogen ontmoeten op een van de volgende meetings.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Welkom, wat in het vat zit … :drink:

Welkom Paul en proficiat met je mooie collectie :applaus:

proficiat en thx om met ons deze primeur te delen. le beau et jolie est arrivée :respect2:

ken

welkom Paul!

oh de eerste 991.2 hier op het forum
            feli met je 2de P aankoop!

XXX

Welkom Paul, proficiat met de aankoop. Mooi gevulde garage heb jij.
              Niets dat u kan tegenhouden om met de Macan zondag om 10:00u even tot aan Linkeroever te rijden.
              We drinken daar een koffietje aan PlaasjKaffee :engeltje: met ‘t forum…

Ideale moment om een PFB bijeenkomst te organiseren om je 991.2 te tonen! :up:

Levering zou eind Januari zijn of begin Februari, en nu maar wachten 😀

:respect2: hij staat in Porsche Life te blinken :applaus: Ikke stikjaloers! :bounce:

Vind hem er verschrikkelijk lekker uit zien. Ook enkele nieuwe opties, heb ik begrepen. Wanneer mag je hem verwachten? Ik heb gelezen dat hij vanaf half december beschikbaar zal zijn.

Foto’s zullen nog wel volgen van zodra dat deze geleverd word, het is de nieuwe 3.0 met de turbo’s geworden.

Van harte welkom !
                        Welke 991 een Carrera of een S ? Met de nieuwe turbo-motor of nog met een atmosferische motor ?

welkom.

welkom, knappe wagens maar je zal ze toch moeten tonen :up:

Welkom op het forum.

Welkom en proficiat met je 2 P’s :up:

Heeft er al iemand achter foto’s gevraagd? :first:

PDS

Proficiat !

Iemand uit de buurt :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.