nieuwe lid gewdraa

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuwe lid gewdraa

• Maker
    Discussie
  • Hi all
    I would like to present myself.
    I am british but have been here in belgium since 1986.
    Ik kan flams schrijven maar niet echte zo goed.
    Woenachtig te putte antwerpen.
    Eigenaar van porsche 996 3.4l c2 cabrio. gekocht in 2013 om dat mijn vrouw graag porsche`s zijn.
    Ik ben fliegtuig technicus by Delta Airlines.
    Ben van plan mijn onderhoud self te doen.
    Thats it for now
    Happy new year to all, hope all you dreams come true
    Chris

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Ik denk die wagen al enkele keren ‘s morgens rond 6 uur aan het kruispunt te Mechelen/Nekkerhallen gezien te hebben? En wie weet je al wel op de tarmac van Zaventem gezien? Locatie 210 – 214 🙂 Daar staan dikwijls camionettes van DELTA aan de DELTA vliegtuigen 😉

Ik zit meestal op locaties 206 (ethiad) of 212 (qatar) maar ook veel op SN (JFK/Washington), Jet Airways (Newark/Torronto/Delhi en Mumbai), United … Kortom ook overal op de tarmac en aan de gates 😀

ken

welcome Chris
        hier op dit forum kan je alles leren 😀

PT

herzlich Willkommen :mrgreen:

Welkom Chris, ‘t is wel “Boxer” motor en vliegen doet hij ook maar je blijft er best mee op de grond, veel *porsche :driver: plezier Cheriooooooooo

Welkom hier :drink:

PB

[URL=http://s1271.photobucket.com/user/PatrickBe/media/01fc03cc-fd12-4656-acb6-aff6299fcdd9_zps6094d7b1.gif.html][IMG]http://i1271.photobucket.com/albums/jj629/PatrickBe/01fc03cc-fd12-4656-acb6-aff6299fcdd9_zps6094d7b1.gif[/IMG][/URL]

Die vrouwen he. 😎

S2

Ondertiteling voor slechthorenden kan het verschil maken 🙂

Wim

Dan ben je waarschijnlijk niet alleen. :happy: 😉

ik heb eigen kweek bekijken, ik heb alleen problemen om westvlanders te verstaan,

oud nummerplaat in foto. voor het inschrijven bij onze

ja gekocht in melsbroek

Welkom op het *porsche forum. :drink:

hier in de westvlaanders zijn we dat “Eigen Kweek Engels” al een beetje gewoon hoor :happy:

Werkelijk schitterende bak, en ik vind het prachtig dat je probeert in het Nederlands te schrijven. Is een goede oefening voor u en kan alleen maar tot hilarische verwarringen leiden , iets wat niemand u zal kwalijk nemen. :respekt:

Welkom,mooie auto…… Sjieke kleur van interieur
                                  Vraagje……gekocht in 2013 en kleine nr plaat met 6 tekens? Hoe kan dat,speciale plaat?
                                  😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.