Nieuwe paus…

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Nieuwe paus…

• Maker
    Discussie
  • of eventueel maatregelen tegen de varkensgriep, zullen ze gedacht hebben in Mechelen vandaag. 🙂 )

Maar nee hoor, ik heb mijn wagen die sinds september op stal staat nog een gestart 🙂 . Kwam best wel wat witte rook uit in het begin, maar verdween redelijk snel. Iemand enig idee hoe dat komt ? Wij gokken aanslag op de bougies en daardoor een minder goeie verbranding.

Ben best een gelukkig man dat het a: zo makkelijk ging (startte onmiddellijk) en b: de rook na 7 maanden geen dieper blauwe kleur had 🙂 ik geen 15 centimer lager zat na het uitrijden van de garage na mijn onderstel-revisie. :mrgreen:

Verder heeft dit absoluut geen echte nieuwswaarde, wou gewoon mijn geluk even delen. :mrgreen:

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Heb em gisteren nogmaals gestart en er was inderdaad geen rook meer te bespeuren.

0

[quote=”WB”:3cinl3om]Witte rook wijst meer op een verbranding in/van een vochtige omgeving dacht ik, te wijten aan het langere stilstaan…..[/quote]

kan ook na kort stilstaan in een erg vochtige omgeving. Is inderdaad waterdamp, niks ernstig.

0

Vocht opstapeling in de uitlaat en motor (condens). Niets om je zorgen over te maken.

0
          WB

Witte rook wijst meer op een verbranding in/van een vochtige omgeving dacht ik, te wijten aan het langere stilstaan…..

0
          4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.