Nieuwe paus…

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Nieuwe paus…

• Maker
    Discussie
  • of eventueel maatregelen tegen de varkensgriep, zullen ze gedacht hebben in Mechelen vandaag. 🙂 )

Maar nee hoor, ik heb mijn wagen die sinds september op stal staat nog een gestart 🙂 . Kwam best wel wat witte rook uit in het begin, maar verdween redelijk snel. Iemand enig idee hoe dat komt ? Wij gokken aanslag op de bougies en daardoor een minder goeie verbranding.

Ben best een gelukkig man dat het a: zo makkelijk ging (startte onmiddellijk) en b: de rook na 7 maanden geen dieper blauwe kleur had 🙂 ik geen 15 centimer lager zat na het uitrijden van de garage na mijn onderstel-revisie. :mrgreen:

Verder heeft dit absoluut geen echte nieuwswaarde, wou gewoon mijn geluk even delen. :mrgreen:

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Heb em gisteren nogmaals gestart en er was inderdaad geen rook meer te bespeuren.

[quote=”WB”:3cinl3om]Witte rook wijst meer op een verbranding in/van een vochtige omgeving dacht ik, te wijten aan het langere stilstaan…..[/quote]

kan ook na kort stilstaan in een erg vochtige omgeving. Is inderdaad waterdamp, niks ernstig.

Vocht opstapeling in de uitlaat en motor (condens). Niets om je zorgen over te maken.

WB

Witte rook wijst meer op een verbranding in/van een vochtige omgeving dacht ik, te wijten aan het langere stilstaan…..

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.