Nieuwe Porsche 911 Targa

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche 911 Targa

• Maker
    Discussie
  • Ik kreeg juist een artikel onder ogen dat er terug een 911 Targa in de pipeline zit bij Porsche.

Dus terug back to the roots, eentje met beugel en afneembaar dakje.

Meer info hier

en hier

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 134)
    • een onderhuidse technische blik naar het systeem van het 991 targa dak

[video width=425 height=344 type=youtube]0lFUa5pIxbE[/video]

0

We kregen gisteren de nieuwe Targa folder in de bus, ik pak um net uit. Ter info voor de liefhebbers die een ritje willen maken en um willen zien.

Open Targa Dag: Zaterdag 10 mei 10.00-17.00 uur, Porsche Centrum Rotterdam, Landaulettestraat 9, Rotterdam, 088-911 9 911

‘Tijdens deze dag kunt u de nieuwe 911 Targa als eerste bewonderen, de dakconstructie in werking zien en geven we openheid van zaken over al zijn spraakmakende details.’

0

tja, protectionisme heb je nu eenmaal in alle merken. De echte knutselaar zal wel een handig systeem bedenken om het manueel te doen als de electronica het begeven heeft binnen zo’n 25 a 30 jaar. Maar dat zal dan niet meer mijn probleem zijn zeker, hopelijk dat van mijn zoon.
          🙂

0

Ik heb de vraag aan Porsche al gesteld waarom geen Targa 2 of 2S maar ik krijg er geen duidelijk antwoord op .Beslissing directie !

0

als je dat filmpje bekijkt van evo, dan stel ik vast dat er ook in porsche altijd maar meer en meer electronica komt te zitten, dwz dat het voor de gewone liefhebbber altijd maar moeilijker en moeilijker wordt om hier aan te werken. Ik denk dat we toch wel op een keerpunt zijn gekomen voor de liefhebber en dat er niet teveel meer gesleuteld kan worden.

0

lol :happy:

0

Natuurlijk is ze niet akkoord?! Ze wil OOK in die Targa slapen! :sarcastisch :mrgreen:

0

heb mijn vrouw voorgesteld ons huis te verkopen en de targa te kopen, een mobilhome voor haar en ik slaap wel in de targa, begrijp haar echt niet, ze gaat niet akkoord. ruzie

0

Oei oei youyou, jij hebt blijkbaar ne serieuze slag van de molen gekregen bij het zien van de nieuwe targa. Ik kan je wel geen ongelijk geven :respect2:

0

*luv *luv *luv *luv *luv *luv *luv :hail: :hail: :hail: :hail: :hail: *luv *luv *luv *luv

0

Tiff Needell test de Porsche 991 4S Targa; de 175 kg extra gewicht van het targadak en 4WD vergt die 50Pk die de 4S extra heeft om prestaties neer te zetten gelijk aan deze van de basisversie 991 coupé met 350 Pk.

[video width=425 height=344 type=youtube]I77ualn0s0E[/video]

0

hier nog een filmke over hoe dak opengaat van de New Targa

Openen Targa dak

0

[quote=”bccars” post=155834]… Wat ik zou doen is hem in het zwart nemen, en die alukleurige rollbar in het zwart laten spuiten zodat alles mooi blend. Dat zou mijns inziens de perfecte targa zijn. Black, black, black.[/quote]

te laat … we hebben hem al in candy red gespoten :puke:

0

Gisteren even aan’t tellen geweest. Als ik mijn P, mijn Beemer, al mijn moto’s, mijn Daxkes, Monkeys, mijn Vespa’s, mijn fietsen, en een nier zou verkopen kom ik er nog niet, tenzij ik een jaar of tien wacht, dan kan ik alles houden en kan ik er eentje kopen voor een duizendje of 15.

Dat wordt het plan. :relaxman: :relaxman:

0

OP dat laatste filmpje kan je het beeld vertagen…dan zie je duidelijk dat het achterraam eigenlijk niet zo ver naar achteren moet om het dakje door te laten.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.