Nieuwe Porsche 911 Targa

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche 911 Targa

• Maker
    Discussie

• porsche
    Deelnemer

Ik kreeg juist een artikel onder ogen dat er terug een 911 Targa in de pipeline zit bij Porsche.

Dus terug back to the roots, eentje met beugel en afneembaar dakje.

Meer info hier

en hier

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 134)
      • [quote=”Yfkes” post=155937]moest ik er de euro’s voor liggen hebben, ‘k ging mij direct nen blauwen halen ! :driver:

+1 Blue rules :relaxman:

Maar die € ‘s hé , ik kan natuurlijk ook 25 jaar wachten tot ie Old Timer is en misschien wel binnen budget valt :happydance: :bounce:

S2

Ik vind hem zeer knap, maar zou hem eerst in het echt moeten zien.

Zou niet weten wat te kiezen, Targa of Cabrio …

voor mij de mooiste *porsche

:driver: :applaus: :applaus: Super, maar dan ook super geslaagd met de raamlijn volledig in het verlengde en toch nog zeer laag !
              Tja de constructie…van het dakje; de koffer + de zitjes blijven beschikbaar, en het zwarte dak onder de ruit.. jaja er is over nagedacht !!
              Punten op 10…. / 10 !!

Ik denk dat ze de discussie hier over de vrouwen in de Targa bij Porsche hebben gelezen want er is nu een filmpje uit met twee mannen… moest ik er de euro’s voor liggen hebben, ‘k ging mij direct nen blauwen halen ! :driver:

http://www.youtube.com/watch?v=1aSAlhz7ttE&sns=em

Klopt,die prijzen heb ik vandaag ook bij Penders in Luik gekregen

Vanaf € 112.409 heb je zo’n 350 pk instapper Targa 4. Daarmee is hij € 902 goedkoper dan de gewone Carrera 4 Cabriolet, ook met vierwielaandrijving en 350 pk.

De top of the line Targa 4S doet daar nog eens een € 15.000 en 50 pk bovenop. Deze komt dan uiteindelijk neer op € 127.413.

dit zijn uiteraard basisprijzen (zonder opties)

Ik vind den blauwe targa een beetje mix van modern en klassiek en voor mij werkt dat niet. Ik eet graag vlees en vis, apart, maar geen surf en turf. Wat ik zou doen is hem in het zwart nemen, en die alukleurige rollbar in het zwart laten spuiten zodat alles mooi blend. Dat zou mijns inziens de perfecte targa zijn. Black, black, black.

[quote=”Mikey” post=155759]zijn er al prijzen gekend van dat speeltje *luv [/quote]

Volgens porsche.de vanaf 109K voor een “gewone” 4, doe er nog een paar K bij voor Belgie…
                        Een 4S kost je minimum 124K in die Heimat.
                        Een 10K voor het absolute minimum aan opties ben je ook zo kwijt :salut:

Die komen dit jaar gewoon op de markt (heb ik gehoord), kan je dus gewoon bijbestellen :up:

Ik mis maar 1 ding de fuchen van de jubi 50

01-2014-Porsche-911-Targa-Sperrfrist-13-1-2014-18-30-Uhr-fotoshowImage-90ce63a0-745690_2014-01-15.jpg

I love it *luv *luv *luv
                              Knapste retro design van de laatste decennia; die alu kleur en die ventilatiesleufjes :up:

Molen934

Wie is Hans?

[quote=”cabrio wim” post=155742]

Moet nog altijd denken aan die opmerking op het Nederlandse forum van 200 en een pistolet. :happy:
                                    [/quote]

Volgens mij was het 260 en was het hier op het forum. 😆
                                    Er was toen ook al iemand die over mijn asbak in de auto ging mekkeren.(weet nog precies wie)
                                    Mijn auto. Mijn asbak, mijn zooi.
                                    Weet dat de persoon in kwestie zijn auto toen omgebouwd had van echt naar wat meer Kelly…..hoezo kritiek. 😉

@bladerunner
                                    : gejat van Hans? 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 134)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.