Nieuwe Porsche 911 Targa

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Porsche 911 Targa

• Maker
    Discussie
  • Ik kreeg juist een artikel onder ogen dat er terug een 911 Targa in de pipeline zit bij Porsche.

Dus terug back to the roots, eentje met beugel en afneembaar dakje.

Meer info hier

en hier

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 134)
  • Wim

Je moet eens op Duitse sites googlen.

Ik zal een klein stukje schrijven wat in das autobild stond.

Porsche hoopt met de nieuwe tagra de vrouwen van beroemdheden en beter gesitueerden in deze auto te krijgen als bestuurster.
      Reden is dat vrouwen een cabrio te winderig vinden voor hun kapsel, en hiermee toch het open gevoel creëren zonder sjaal of pet te kunnen besturen.
      :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :happy: :happy: :happy:

Dus de nieuwe kappersauto. :first:

Is weer een voordeel voor de Boxster rijders, zitten die niet meer met imago, dan is het enkel nog de Gayman. 😳

gewoon de mooiste 991 tot nu toe, sorry Mush 😈

[quote=”Sigrid” post=155689][quote=”cabrio wim” post=155622]En volgens mij een echte vrouwen auto. :mrgreen:

[/quote]Nou nee![/quote]

hoezo, dan toch bij toeval een vrouw aan het stuur voor het promofilmpje bij de première :mrgreen:

991targa_2014-01-15.jpg

Goed hé? :first:
            Btw: je mag quoten, alleen niet het bericht dat net ervoor geschreven is volledig herhalen 😉

[quote=”Mushroom” post=155656]Een S-versie… en dan de brede poep zonder de 4WD, en dan ne coupé en ‘t is af! :sarcastisch
              Ha nee, of wacht… :engeltje:[/quote]

Ik weet dat ik niet mag quoten. Maar deze is toch gewoon te mooi om niet te herhalen ! 🙂

[quote=”cabrio wim” post=155622]En volgens mij een echte vrouwen auto. :mrgreen:

[/quote]

Nou nee!

Wim

:happy: :happy:

Dus toch. 😉

Omdat 99% van de hedendaagse Porschekopers niet willen dat ze met hun handen het dak er moeten afnemen en in de koffer leggen. Stel je voor dat hun gemanicuurde nagels breken. :think: :think:

Begrijp echt niet waarom ze daar geen eenvoudig met stof overtrokken titanium/aluminium paneeltje inleggen dat je dan gewoonweg in de koffer legt. Wagen zou een pak minder wegen, minder kosten, minder gecompliceerd zijn en écht verwijzen naar de oorspronkelijke targa (met inox rolbeugel).

Voor verlies aan stijfheid zal het niet zijn denk ik aangezien ze van de cabrio wel gewoon achterwiel aangedreven versies hebben. Iemand een verklaring daarvoor?

Een S-versie… en dan de brede poep zonder de 4WD, en dan ne coupé en ‘t is af! :sarcastisch
                          Ha nee, of wacht… :engeltje:

Waarom nooit eens een S-versie ? Steeds een 4 of 4S .

Ik wil die gifgroene!! :relaxman:

*luv *luv *luv

Eindelijk hebben die m****n het begrepen, na 22 eindelijk terug een echte Targa, en wat voor één. :first: :first:

Sorry Mush, ik vond tot daarjuist uwe 50j de mooiste van allen, nu wil ik een lichtblauwe Targa. :respect2: :respect2:

porsche-911-targa-official_9.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 134)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.