Home › Forum › Zeverhoekje › Nieuwe porsche dealer
- Dit onderwerp bevat 47 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 9 maanden geleden door stefan.
-
MakerDiscussie
-
30 april 2014 om 23:58
Ik heb vandaag brief gekregen van een nieuwe onafhankelijke dealer in lommel, claes exclusive cars iemand al van gehoord ?
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
-
MakerDiscussie
-
Moet ik mss de fotos ook online plaatsen van het aangekoekt cardanvet en de oude dichting?
Kijk ik ben geen master tech maar ik zit al even in de automotive wereld hoor.Hoeft voor mij niet gepraat te worden,krijg nu betere service & advies dan ervoor.
Johan dekens is een heel correcte kerel, weet ik ook, geen kwaad woord over, maar dat jurgen bulen die fouten maakt, ik kan het moeilijk geloven.
Nu we zijn allemaal maar mensen en fouten maken is menselijk….
Ik denk als je er met jurgen over praat, dat het op te lossen valt…Ja dekens is heel goed. Maar hebben we het nu over bulen?
Ik had uitdrukkelijk gevraagd toen ik de wagen pas had
”kijk de wagen volledig na” en maak desnoods een lijstje op van wat vervangen MOET worden en wat beter KAN
Nooit lijstje gezien of gehad….
Maar als je een week voor vertrek naar UK belt dat je met een startprobleem zit,meld dat je zelf een goed uitgeruste garage hebt met brug en vriendelijk vraagt of hij even wil komen kijken ter plaatste onmiddelijk zegt ”ja dan kom ik met de depaneur” sorry hoor…
Het gaat me niet om geld,maar de wagen is redelijk verlaagd,redelijk kostelijke wielen,ik heb het nie zo op depaneurs…ik melde tevens ook dat ik hem correct wou betalen als hij maar even wou komen kijken…dit kon niet & weinig tijd….
Uiteindelijk bleek het gewoon het alarm te zijn dat wat kuren had na een winter gestald te staan.
Een vriend die wat van alarmen kent heeft me toen geholpen
Toen ik Johan Dekens belde wou die zelfs savonds nog komen kijken om me uit de nood te helpen2de trip naar UK dat jaar
De avond van vertrek zag ik dat er een delco kap naar de vaantjes was
vrijdagavond 20.00u (6u voor vertrek) Johan gebeld…”ik heb nog één liggen” kom maar af!(Toen ik de stofhoezen zag wist ik ook dat deze al langer stuk waren dan vandaag,ik heb geluk gehad dat het me uiteindelijk niet meer gekost heeft.)
Annyway,ik heb uiteindelijk iemand gevonden die WEL aan mijn vereisten voldoet inzake service en klantgericht denken en handelen
Johan Dekens in hasseltKan ik moeilijk voorstellen van jurgen ,maar ik steek mijn hand voor niemand meer in het vuur, na 4pkes al genoeg meegemaakt en gezien!!!
[quote=”ronvos” post=169140]Wat bedoel je met ” die mag spreken”?
Bedoel je dat jurgen Bulen cardanhoezen niet had vervangen?[/quote]
Zo begrijp ik het toch….
Wat bedoel je met ” die mag spreken”?
Bedoel je dat jurgen Bulen cardanhoezen niet had vervangen?
[quote=”ronvos” post=167312]beste allemaal
ik kan jullie verzekeren dat die Ronny Paesen niet correct is.
Heeft mij een dikke factuur gestuurd voor het vervangen van allerlei onderdelen.
Na check bij Jurgen Bulen bleken ze niet vervangen te zijn! AUB[/quote]Ja die mag spreken!!!!! :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:
Cardanhoezen niet vervangen en niet gezien dat ze stuk waren
Dichting tussen cat niet vervangen na kleppen te stellen…
Stielman :first:Klopt ,wou eerst niks zeggen maar nu dat het er toch uit is .was in het verleden ook klant bij prs maar serieus int zak gezet nu ook bij jurgen bulen en super tevre
dat is minder leuk nieuws, mss heeft hij zich vergist hé :think: 😆
beste allemaal
ik kan jullie verzekeren dat die Ronny Paesen niet correct is.
Heeft mij een dikke factuur gestuurd voor het vervangen van allerlei onderdelen.
Na check bij Jurgen Bulen bleken ze niet vervangen te zijn! AUBDa gingen ze nog laten weten, hou jullie wel op de hoogte he
Een goede kameraad van mij is reeds enkele jaren klant bij Ronny Paesen (Aftersales, Service en Onderhoud).
Hij zeer tevreden over deze man en zijn service. Voormalig was hij werkzaam bij een OPC.
Kameraad rijdt met een 996. Maar ook modellen voor de 996 kent hij perfect.
Voor mij is Lommel te ver anders was ik er ook klant.
Het gebouw waar hij nu ingetrokken is, is pas opgebouwd en ingericht.
@stoffel9974s: Wanneer is de receptie?Ik herken wagens van die Hermens sportwagens, zitten die ook niet die kanten of vergis ik me?
Binnenkort receptie ,ga eens piepen dan denk ik gewoon voor de sfeer en de pkes
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.