nieuwe Porsche gekocht

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s nieuwe Porsche gekocht

• Maker
    Discussie
  • hallo,

Mijn naam is Maarten, juist 25j en recentelijk mijn eerste porsche
    besteld… euhm kan zelf nog niet echt veel kwijt over plezier en aanverwante betreft mijn toekomstige P.

TOCH zie ik enorm uit naar de dag dat ik hem ga afhalen.

extra specificaties:
    boxster 987 (zwart) 2.7 211 pk (wegens leeftijd 25j)
    >bi -xenon en koplampsproeiers
    >automatische airco
    >windstop
    >porsche sound system
    >sportzetels in gedeeltelijk leder
    >verwarmbare zetels
    >park assist system
    >sportstuur in leder
    >carrera sport 19″ velgen

Het is natuurlijk geen full option porsche, ik moet er namelijk
    ook zoals de normale mens voor travakken…

Levering voorzien tegen augustus. 😀

Iedereen die opmerkingen heeft over het verbeteren van, tips en dergelijke mag deze uiteraard aan mij richten… ben enorm leergierig
    daar dit mijn eerste P is.

bedankt alvast op voorhand 🙂

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Van harte welkom op dit forum.
      En proficiat met de aanschaf (al moet je nog even wachten tot ze geleverd wordt) van je P 😉

S2

Als je op je 25 een nieuwe P kan bestellen, heb je het toch al behoorlijk gemaakt in het leven.

[size=75:1w4hrogf]Of haal je je een mega-schuldenberg op de hals 🙂 [/size]

Alvast proficiat met je aankoop Maarten, nu nog geduldig wachten tot augustus, zal knarsetanden worden tot dan, ik ken dat gevoel als je moet wachten op je eerste rit met je nieuwe aanwinst 😉

Van zodra je haar hebt post je maar de fotos in de rubriek: Onze Porsches

En dan hopelijk tot op één van de Porscheritten? 15 augustus is er een namiddagrit van Porsche Fun en natuurlijk wacht iedereen met ongeduld op de nieuwe perfecte Herfstrit van Koen in de Limburg 😀

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.