Home › Forum › Stel jezelf even voor ! › Nieuwe Porsche liefhebber!
- Dit onderwerp bevat 171 reacties, 35 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door Mario Leuse.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Een P is voor mij in orde als de zaken die er aan schelen mij niet op grote kosten jagen. Hier en daar moet je sowieso investeren om kleine zaken te herstellen of restaureren. Het mag gewoon niet overdreven zijn.
En over die ‘gevaarlijke’ motor is al veel geschreven maar moet je in de juiste context zien. Dit mag niet noodzakelijk een probleem zijn. En als ik mag kiezen heb ik toch nog altijd liever een manuele bak.
Wanneer is de wagen in orde hé? Het is de “gevaarlijke”3.4 motor… en manueel. :wtf: maar we gaan ne keer gaan kijken. :driver:
Gelijk heb je. Ik had deze ook al zien staan eergisteren en was ook al aan het twijfelen om te gaan kijken. Maar ik heb besloten (lees: mijn madam 🙄 ) om me maar nog wa in te houden :bounce:
Als die echt in orde is, dan is het wel een koopje en zou ik niet te lang twijfelen. Op foto is het alvast veelbelovend.
Zondag eens naar deze gaan kijken; http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-996-3-4i-cabrio-216490119.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie&utm_term=0&utm_medium=email We zullen zien…
Dat blijft niet duren hoor. Er zijn er genoeg te koop op andere plaatsen.
Ik heb ook zoiets gehad bij Powercars.
Gaan kijken destijds naar een Lamborghini Superleggera (stond daar io van klant)
Gevraagd om een proefrit en hoe snel ze konden leveren e.d.
Ze zouden mij maandag bellen, niks gehoord. Dan maar zelf 3x gebeld. Nooit reactie, dan maar een bod, een goed en deftig bod gedaan. Ook daarop geen reactie.Dan heb ik het maar voor bekeken gehouden, paar weken later kwam er op Autoscout24 een advertentie van iemand met de foto’s van die Lambo.
De beste man vroeg of iemand de eigenaar kende en contact met hem kon laten opnemen, hij wilde supergraag de auto maar kon niet voor of achter met Powercars !En toch zie je daar een aan- en afvoer van wagens tegen een waanzinnig tempo !!!
[quote=”stijnG” post=188240]hetzelfde gehad met de mannen van Powercars.
Gebeld voor een boxster die er stond, met overname van mijn 944 turbo. Allemaal geen probleem, hadden ze zeker interesse in.
Graag via mail detailfoto’s, onderhoudshistoriek, uitleg en dan zouden ze een eerste prijs uitspreken. Wagen zou vervolgens tot daar moeten gereden worden als ik de boxster zou bekijken.Enfin, alles doorgestuurd wat ze vroegen, nul komma nul reactie. Ik snap dat niet…..
Voor mij al een reden om er niet meer binnen te gaan.De garage in Latem zou ik ook niet meer contacteren. Zou zelfs nooit 3 mails en 2 telefoons gedaan hebben….
In elk geval veel succes met de zoektocht. Je vindt wel wat!![/quote]
Idem bij Powercars. Wagen gaan bekijken die mij aanstond, had graag wat extra info verkregen omtrent onderhoud ed. Ze gingen mij opbellen. Heb zelf mogen bellen deze week. Vergeten! Ze verkopen er genoeg zonder werk in te steken zeker?? Latem is ook gedaan na mail 4! Wel jammer want de prijs was nogal gunstig. Die mens uit de advertentie wil hem verkopen als hij er genoeg voor krijgt… Hij had een bod reeds van 25.000 maar wilde niet verkopen. Vond dit ook wat te hoog voor deze wagen vandaar mij vraag. Bedankt voor de info alvast! Philippe
[quote=”PhilippeM” post=188158]Heren,
ik had zojuist contact met de persoon die deze http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/911-targa-214521808.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie_kopie&utm_term=0&utm_medium=email wagen verkoopt. Hij wilde geen prijs zeggen en wil een bod. Kunnen jullie eventueel eens laten weten wat deze wagen volgens jullie zou mogen kosten? Ik dacht aan 10.000 😀 maar dat zal waarschijnlijk net niet genoeg zijn… Met dank! :respect2:[/quote]
Proberen voor 22k maximaal. Zou een faire prijs zijn denk ik, maar zoals elke verkoper zal hij het onderste uit de kan willen halen.
Belachelijk, iets verkopen en er geen prijs op zetten!! :what:
ik zou 1 euro bieden, of ene halve …
[video]http://www.youtube.com/watch?v=90PCKtQ2riA[/video]
Heren,
ik had zojuist contact met de persoon die deze http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/911-targa-214521808.html?utm_content=0&utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie_kopie&utm_term=0&utm_medium=email wagen verkoopt. Hij wilde geen prijs zeggen en wil een bod. Kunnen jullie eventueel eens laten weten wat deze wagen volgens jullie zou mogen kosten? Ik dacht aan 10.000 😀 maar dat zal waarschijnlijk net niet genoeg zijn… Met dank! :respect2:
[quote=”deepee” post=187041][quote=”PhilippeM” post=187039]… die andere *porsche hierboven is me net iets te duur. :([/quote]
rodondo heeft hem al 15 mnd te koop, de auto gaat zeker niet weg voor een belachelijke prijs, maar er is wss redelijkerwijs over de prijs te praten.
een neen heb je al, een ja kan je nog krijgen …[/quote]Ik moet nog even eerst de Koni Sportkit laten plaatsen en geometrisch laten keuren…..
Vandaag terug een email verzonden (ben te koppig nu om te bellen 😀 ) helaas terug tot op heden geen reactie. Als ik tegen het eind van deze week geen reactie heb, dan stuur ik eens een mail via een ander adres dat ik meer info wil ivm de GT3! Eens zien hoe lang het dan duurt…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.