Nieuwe Porsche liefhebber stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe Porsche liefhebber stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste porschisten, mijn stoute jongensdroom is werkelijkheid geworden. Sinds september ben ik de trotse eigenaar van een Porsche 996 40 Jahwe jubileum’ een toffe en leuke wagen. Foto,s laat ik nog volgen. Ik ben ondertussen de 50 gepasseerd en woon in Kermt Hasselt! Hoop op jullie forum veel gelijkgezinden te vinden. Ondertussen heb ik al een rit klaar gestoomd met Steph997 en benny996′. Een leuke rit door Limburg van 137km op 1 mei 2014. Tot binnenkort, johan

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Welkom hier en tot op de Limburgrit :drink:

ahja FCBloveschampagne?? Hoe komt het dan dat ik niet uitgenodigd was op de receptie van uw lidmaatschap??? :happy:

Van harte welkom ! Ik weet niet of u op de hoogte bent, maar het is hier de gewoonte dat nieuwe leden een kleine receptie met hapjes geven 😉

:up: welkom op het forum

S2

Welkom hier!

Moest even googlen wat zo’n 40 Jahre precies inhoudt, maar ziet er dik in orde uit!

Vooral het extra vermogen is mooi meegenomen.

Welkom, was ook 50 + alvorens de lang gekoesterde jeugddroom werkelijkheid is geworden.
                Heb je er eens zoveel plezier van :first:
                Enne, zijn er al foto’s gevraagd ? :think:

Nen Hasselaar. Welkom medeLimburger 😉

Welkom op het *porsche forum :drink:

Welkom, maar zonder foto geloven we er geen kneip van.

XXX

Welkom Johan en proficiat met de aankoop. Iedere 50+er zou eens een *porsche moeten aanschaffen. ‘t is een leuke microbe om door gebeten te worden :up:

welkom op leuke forum
                          en veel plezier met de Porsche
                          :drink:

Proficiat met de *porsche
                            :up:

En al onmiddellijk aan de slag om een rit te organiseren: :first:

Welkom Johan :drink: veel plezier met jou 996

ken

welkom hier op het forum!!!
                                tof, ik zou zeggen, upload eens wat foto’s van je 996 😮

Wim

Welkom Johan op het forum, en gefeliciteerd met je droom. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.