nieuwe site PCT

Home Forum Porsche Clubs nieuwe site PCT

• Maker
    Discussie
  • de nieuwe site van porsche club tielt is on-line 😀 😀

http://www.porscheclubtielt.be

allen daarheen, en let vooral op dienen schoonen zwarten targa op de foto bovenaan
    tis de mijnen 😀 😀 😀

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Ook ne goeiemorgen! :mrgreen:

Inside joke hoor! 😉
      Voorstellen kan hier https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-
      Gewoon een nieuw onderwerp aanmaken en gaan met die uitleg en foto’s…

Blijkbaar wordt er van mij verwacht dat ik mij en mijn auto voorstel op het Forum…
        Kan er mij iemand duidelijk maken hoe dat moet a.u.b. ?
        Ik heb dat namelijk nog niet ontdekt.

Welkom Kuifje even een kleine voorstelling van uzelf en eventueel wagen word hier wel in dank aanvaart :drink: Tot zondag op de zomersproetjes rit hè!

Kuifje dit is het ! :applaus:
            Nu nog een korte voorstelling van jezelf .

Welkom hier Funny

Dag Snoer,

Als nieuw lid van PCT sedert dit jaar heb ik nu ook het Porsche Forum ontdekt nadat jullie mij er over verteld hebben op de Soete Blommerit van 17/06/12.

Schitterend medium !

Goe gedacht! Porsche liefhebbers kunnen bij deze nen poeskafeetje krijgen van het huis. xxxxxxxxx

Geef eens je adres door dan komen we wel eens eten bij u in je restaurant op een zondag 😐 :driver:

ondertussen werkt de website alweer. Echter zie ik dat ik zo goed als nooit op de geplande ritten kan meegaan. Mijn restaurant is zondagmiddag geopend en dat word dus moeilijk. Jammer…

PCT heeft geen club lokaal of zo en de naam komt van de vroegere oprichter van de club ,Deze was van Tielt en zo doende .Ter info over deze rit had ik het

P.C.T. vzw

Soete-Blommerit 17 juni 2012

Beste Forum leden,

Naar goede jaarlijkse gewoonte is er ook nu weer de Soete-Blommerit op 17 juni 2012.

Iedereen wordt verwacht rond 8u30 voor het ontbijt bij de Porsche garage “RS Motors”, Elsstraat 1/A, 8770 Ingelmunster.

Na het ontbijt en de overhandiging van de roadbook , gevolgd door een korte briefing, starten we rond 9u30 met de rit.

Er is onderweg een aperitiefstop voorzien bij “De Kippe”.

’ s Middags kan er terug op kracht worden gekomen met een koude schotel en een drankje in restaurant “Zannekin”, Zannekinstraat 20 in Lampernisse

In de namiddag is er naar goede gewoonte een dessertstop voorzien met een ijsje of frisdrank.

Afsluiten doen we bij onze sponsor Allflor (Erik Soete) met een drankje en een belegd broodje.

Dit alles wordt U aangeboden voor de prijs van 47 € per persoon voor leden van PCT, 52 € voor niet PCT-leden.

Inschrijven is mogelijk bij Luc Holvoet (bestuurslid PCT) : info@vervoerblomme.com

Betalingen op het rekeningnummer : 145-0588640-06
                      Met vermelding van naam , lidnummer PCT en aantal personen .

Inschrijven kan tot 14 juni.

Met vriendelijke groeten,

Luc Holvoet en Erik Soete

Ja men is volop bezig met de site maar deze zit vol spam of zo en niet zo simpel om dit er blijvend af te krijgen .Maar dit komt in orde .Wat betreft de club deze is nog springlevend .Op 17 juni is er een rit (staat hier op het forum (Soete-blommerit) ) en op 1 juli organiseren Koen en ik ook de zomersproetjes rit maar deze is volboekt of er zouden mensen moeten afzeggen natuurlijk .(staat hier ook op het forum vermeld )
                        Hopende u hiermee geholpen te hebben :driver:
                        Groetjes Snoer

Ja is actieve club met veel rondritten :driver:
                          Anderzijds heb je wel gelijk, kan ook niet op de site.
                          Effe geduld mss ??

Ben nieuw op dit forum en woon niet zo ver van Tielt. Bestaat deze club nog? Want de website lijkt niet te werken.

rome werd ookj niet in een dag gebouwd, en deze site hier trouwens ook niet 😉
                              (der kwamen regelmatig uren bij op den teller )

wat dienen zwarten betreft, ik dacht al dat ik tocht voelde 😉

Anoniem

Yep, enkel ‘t forum, waar zijn de topics naar toe? + agenda?
                                Zwarten…is iets mis mee denk ik…stuk van’t dak 🙂

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.