Nieuwe situatie van onze kleine kapoen

Home Forum Porsche Uitstappen Nieuwe situatie van onze kleine kapoen

• Maker
    Discussie
  • Zonet het berichtje gekregen dat onze kleine hartedief Neal aan z’n laatste strijd is begonnen …

Hij is na consultatie in Leuven terug thuis.
    De pijnmedicatie werd aangepast om hem zo toch nog een beetje comfort te kunnen geven …

Zou ik jullie allemaal mogen vragen om in gedachten bij hem en z’n familie te zijn …
    Een kaarsje is altijd een mooi gebaar van geborgenheid en warmte tussen mensen die om elkaar geven …

Oprecht bedankt allemaal!

Ik zal jullie ook allemaal verder op de hoogte houden …

Yana

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • [quote=”mcklusky”:26ipml88]Sinds de rit hebben wij ook constant aan Neal en familie en vrienden gedacht, terwijl jullie de rit aanvatten (wij waren daar, maar Porscheloos) zijn Kate en ik richting Scherpenheuvel getrokken en hebben daar een kaars gebrand voor Nealtje en al die hem lief is…[/quote]

Zullen dit zeker aan de familie vermelden! Allemaal nogmaals bedankt voor de steun!! Houden jullie zeker en vast op de hoogte.

Zelf ga ik morgen nog richting Aarschot voor onze kleine kapoen nog te zien. Zal hem zeker al jullie warmte en steun doorgeven

Sinds de rit hebben wij ook constant aan Neal en familie en vrienden gedacht, terwijl jullie de rit aanvatten (wij waren daar, maar Porscheloos) zijn Kate en ik richting Scherpenheuvel getrokken en hebben daar een kaars gebrand voor Nealtje en al die hem lief is…

Het ga hem en zn familie goed !

Hij zal altijd in onze gedachten blijven als een ongelooflijk dapper en vooral vrolijk manneke.

Ook hier zijn de gedachten volop bij jullie.
          Ik weet wat het is een kind te verliezen doch in jullie geval is het definitief .
          Ik wens heel veel sterkte aan Neal , maar ook aan jullie daar , hoe voorspeld het ook is , het moment zelf en erna hartverscheurend zal zijn.
          Laat jullie , en zeker voor Neal, nu maar ook achterna niet hangen.
          Dat zou hij nooit willen .
          Als er iets is …. ik heb een goed luisterend oor

Ik ben in gedachte bij jullie

[quote=”Rufie”:1ki58esg]Mijn gedachten zijn bij jullie, ook al was ik er zondag niet.
            Ik heb het al een paar mensen verteld en steeds krijg ik het moeilijk om te zeggen. Ook al is het mijn eigen kind niet.[/quote]

Heb het gezegd en blijf het zeggen.. het doet ons enorm goed (zowel wij als wingmen als de familie) om te weten hoeveel mensen er achter ons staan. Het gevoel van niet alleen te zijn in deze moeilijke tijd. En geloof me onze kleine kapoen voelt dat zeer goed.

Kan jullie niet meer dan genoeg bedanken voor alle jullie steun vanuit al onze Wingmennekes en familie.

Dikke knuffel

Mijn gedachten zijn bij jullie, ook al was ik er zondag niet.
              Ik heb het al een paar mensen verteld en steeds krijg ik het moeilijk om te zeggen. Ook al is het mijn eigen kind niet.

[quote=”stefx911″:4umnrzmd]Sinds de rit is Neal niet meer uit onze gedachten verdwenen. Sterkte![/quote]

Zeer lief!!
                Laten we hopen dat hij zo minst mogelijk pijn mag hebben. En dat we blij mogen zijn dat we zijn grote dromen nog hebben kunnen waarmaken.

Dikke knuffels

Yana

Sinds de rit is Neal niet meer uit onze gedachten verdwenen. Sterkte!

[quote=”MichM3″:27iomugx]…als ik zie hoeveel reactie er de voorbije dagen op de initiele post gekomen is dan zijn er hier velen die er vaak aan denken…flitst bij mezelf een aantal keren per dag door het hoofd, vaak op de meest bizarre momenten…heb spijt er afgelopen zondag niet te hebben kunnen bijzijn, maar het medeleven is daarom niet minder 🙂 .[/quote]

Wij dragen jullie allemaal in ons hartje en door jullie warmte die we krijgen en doorgeven aan de familie. Helpen we neal door de deze moeilijke tijd (hopelijk dit zonder al te veel pijn). Door samen sterk te zijn zullen we hier allen samen doorgaan.

…als ik zie hoeveel reactie er de voorbije dagen op de initiele post gekomen is dan zijn er hier velen die er vaak aan denken…flitst bij mezelf een aantal keren per dag door het hoofd, vaak op de meest bizarre momenten…heb spijt er afgelopen zondag niet te hebben kunnen bijzijn, maar het medeleven is daarom niet minder 🙂 .

[quote=”cabrio wim”:2a5wj132]Yana we gaan gelijk een kaars van de Heilige Rita aansteken voor Nealtje, Rita en ik denken aan jullie, veel sterkte de komende tijd.[/quote]

Dat doet enorm goed te weten dat er zoveel mensen zowel achter ons als achter hun staan.

Dank je wel ,

Yana 🙂

Wim

Yana we gaan gelijk een kaars van de Heilige Rita aansteken voor Nealtje, Rita en ik denken aan jullie, veel sterkte de komende tijd.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.