nieuwe Speedster in de maak!!

Home Forum Porsche Talk nieuwe Speedster in de maak!!

• Maker
    Discussie
  • Jawohl cabriofreunden, de foto’s zijn reeds aan het rondgaan van een nieuwe Speedster die Porsche momenteel zijn ‘verplichte’ trainingsrondjes op de Nürburgring laat draaien…

En nee, het is geen 911!! Het is een variant van de Boxster!! Met duidelijk op de foto’s te zien een verlaagde voorruit en een dubbele speedhump achter de hoofdsteunen…

Alweer een leuk speeltje om op onze lijst voor de Sint te zetten.. Alleen dat braaf zijn lukt nog niet altijd! Dedju… :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Met thermopak maar ik kan je garanderen dat het verdomd koud is als je bij 10 graden in het water valt…
      Dan liever een open cabrio bij 10 graden waar de verwarming op staat 😀 D

Met of zonder thermo pak?

Effe offtopic maar ik ging vroeger windsurfen tot 10 graden buiten.
          Dus moet cabrio rijden tot deze temp ook zeker lukken!

Plumber

Ik vind dat ook mooi een 993 met zwart dak 😉

Hopelijk regent het deze avond niet dan kan ik nog eens open rijden tot in Hasselt 😀

PPP, de nagel op de kop op elk punt !
              Niets aan toe te voegen behalve mijn volmondige instemming.
              Cabrio = open rijden, of koop u anders een coupé.

off topic @ porschky : het verkoopsforum nog onlangs bekeken ? 😈

Kwestie van opvoeding en gedeelde passie.

Ben net terug van de internationale 356 meeting in Montreux, en zoals altijd heeft de kap geen meter dicht geweest, ook niet toen we vertrokken bij 8°C woensdagochtend.
                Huwelijk houd nu toch al meer dan 21 jaar stand, zonder dak en kippegaas 😆

Ik heb nooit zo’n kippengaas gehad .
                  Moest ik ook niet hebben .
                  Bij mij was de cabrio steeds open tenzij het echt fel regende of sneeuwde .
                  Bij koud weer waren de zijramen dicht en de verwarming op volle toeren .
                  Wat mij steeds opviel is dat de verwarming van de cabrio’s steeds beter werkte dan die van de dichte broertjes/zusjes .
                  Mensen kijken wel raar als je bij vriestemperaturen open rijdt , maar so what .
                  PS: De cabrio’s die ik had waren dagelijkse voertuigen . Het dak ging enkel dicht als ik ergens parkeerde of ‘s avonds de wagen in de garage zette .
                  Dit om het dak en achterraampje te kunnen opspannen om de levensduur te verlengen .

Het verhaal van de kip en het ei.

🙁 twisted: 🙁

Ik zet kippendraad om geen (extra) gezaag te hebben 😛
                      Gezaag heb je altijd, zo van: Hey gij zijt zot zeker het is geen 20° zunne en toch zonder dak? Ik heb koud… (bij mij gaat dak er al af vanaf 10 a 12° 8)

die kippendraad is misschien vaak nodig omdat er toch dikwijls een lekker kipje naast de chauffeur van een Porsche cabrio zit?? 😉 :mrgreen:

Cabrio rijden is a way of life, “Open als het kan, en dicht als het moet”

Die windschermpjes is ook zo’n lelijke uitvinding 🙄 Een dikke jas met omhoogstaande kraag en een goede warme pots en weg met die janette schermpjes 😈
                          Mijn vrouw wil ook altijd zo’n belachelijk netje, wel dus niet met mij in de wagen, ik laat die kippendraad gewoon thuis liggen “Oeps sorry, vergeten”

“Duistere reden”, haantjesgedrag of… juist niet.

🙂 twisted: 🙂

zo heeft men de Targa uitgevonden zeker? 😉

Over Porsche rijders die liever een Coupé zouden hebben, maar om de een of andere duistere reden toch maar een cabrio of Speedster kopen 🙄 😉

Ging het nu over Cabrio’s of over Speedster’s?

😕 twisted: 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.