Nieuwe Spyder

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Ik vind het een mooie wagen.  Maar zou je eerlijk waar kunnen leven met dat geflurk met dat dakje ?

Waarom niet?

Is identiek aan het dakje van de 987.2 Spyder. 
          Welke veel beter/bruikbaarder is dan het dak van de normale Spyder (981-718) daar je het ook ‘half’ open kan rijden.
          Die joetubers zitten daar altijd met de klooien omdat dit nu eenmaal ‘leuker’ is voor in de video, maar met een beetje oefening is dat iets van 2x niks

Soit, de mijne staat alvast zga klaar 

‘de mijne’  ?????

Yep

Dus als ik binnenkort ook heel de tijd als ne idioot junge junge junge lig te roepen, dan weet je vanwaar het komt

congrats @ DST

Hoewel ik al enkele maanden op de hoogte was, bij deze mijn dikste proficiat, kameraad DST! Super kleur, Rosso staat la machina beeldig!

Die zwarte raamstijlen is iets wat ik ook al even overweeg want het is het enige (in mijn geval) gele dat boven de gordellijn uitkomt. De vorige 991 Speedster was ook doorgaans met matzwarte raamstijlen te zien.

Het knutseldak zou mij ook niet tegenhouden zoals ik al eerder aangaf. Comfort van een automatische kap etc is voor vrouwen (disclaimer: uitgezonderd Nathalie) en dit is vooral een hobby-wagen dus er mag best wat geprutst worden. Daarom heb ik resoluut voor een manuele bak gekozen – RS is enkel PDK 

Proficiat met je nieuwe aanwinst DST…

amai, ferme bak, proficiat en geniet ervan!

Proficiat DST met je nieuwe aanwinst , ik kijk er al naar uit om deze in real life te zien 

Proficiat dst mooie spec.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.