Nieuwe toekomstige 993 eigenaar

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe toekomstige 993 eigenaar

• Maker
    Discussie

• Franky
    Deelnemer

Hallo beste mede P-lovers. Ik ben Franky uit Herzele en ben druk bezig met de aankoop van een 993.
      Invoer oké, 111 punten aankoopkeuring redelijk oké ;-), nu staat hij nog bij D’Ieteren voor het gelijkvormigheidsattest en dan nog de keuring voor verkoop.
      Het is een grijze 993 C2 bwj 1995 met grijs leder interieur en tiptronicS.
      Volledige onderhoudshistoriek bij porsche garages.
      Zijn er luchtkoeler liefhebbers uit mijn omgeving hier op het forum?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Zondag 6 november gebeurt de aankoop.
        111-punten aankoopkeuring bracht zoals te verwachten enkele opmerkingen.
        – spoilerwall begint te verslijten
        – het gekende baering lawaai bij op-neergaan spoiler
        – gebarsten motorbeschermplaat
        – lichtje boordcomputer en lichtjes midden console defect
        – warmteklep chauffage li werkt niet
        – beginnende speling draagarmen achter (wel door keuring.)
        Al bij al ben ik zeer tevreden.
        Enkele van deze tekortkomingen kan ik zelf in orde brengen .

Zo lang wachten om alles geregeld te zien… het is niets voor mij….
          Porschist, ook van groot aalst.

Pol

Hier zal je plezier aan beleven. Veel succes !

Alvast proficiat met je nieuwe aankoop.
              Ik hoop dat je er veel Porsche-plezier mee gaat hebben!
              Roland
              🙂

Welkom en proficiat, ben van Aspelare en heb een 964 cabrio. Ongetwijfeld zullen we mekaar dan wel es kruisen.

Proficiat met je 993 , Deze heeft al wat afgereisd zo te zien .Ik ben van Wetteren en bezit ook een 993 C2 maar dan van 1994 .
                  Hopelijk tot binnen kort eens :drink:

Welkom en proficiat met je aanwinst… 😀

Wim

Welkom, en hoop dat aankoop mag lukken, dan pas feliciteer ik je. 😉

wekom proficiat
                        mooie super Porsche de 993
                        :drink:

:up: , welkom en proficiat!

Proficiat met de aankoop! Prachtkeuze en ik ben helemaal niet biased :engeltje:

Na een dik jaar is de magie hier zeker nog niet verminderd!

Ik zit aan de andere kant van Brussel in het Leuvense. Misschien tot op een bijeenkomst.

Neen, staat momenteel via huidige eigenaar nog bij Carrera Latem, na 111 punten check voor nu naar D’Ieteren te gaan en daarna keuring.

gefeliciteerd en welkom !
                                heb je mss een fotooke van hoe hij/zij er nu bij staat ?

Congrats!!

Was ingeschreven in Luxemburg, daarvoor uit Canada en eerste eigenaar in Japan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.