Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

Home Forum Porsche Uitstappen Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

• Maker
    Discussie

• jollie
    Deelnemer

[strike]Beste Porsche vrienden,

Bedoeling is om gezellig samen te zijn met een hapje en drankje, nieuwjaarswensen te delen en een PORSCHE QUIZ te spelen.
      Per groepjes van 4 bollebozen gaan we op zoek naar het team met de meeste Porsche kennis [/strike]

Edit sinds 30 januari…

Beste Forummers,

de laatste dagen hebben we een aanzienlijk aantal mails gekregen van medeforummers die het jammer vonden dat ze zaterdag 2 februari niet kunnen aanwezig zijn bij de quiz, aangezien er tussen de voorstelling van onze plannen en het event zelf maar een korte tijd was en bepaalde forummers zich niet meer konden vrijmaken hebben we dan ook na onderling overleg besloten om de quiz te verplaatsen naar een latere nog te bepalen datum.

Op die manier krijgt iedere forummer de kans om zich vrij te plannen voor de quiz, om vrienden op te trommelen en om een team samen te stellen om mee te doen aan onze fantastische quiz.

Wat met nu zaterdag 2 februari dan ? en wat met degene die wel gepland hadden te komen ? wel, wees welkom, we maken er een gewoon RLC van in Hasselt city, iedereen met interesse voor ons geliefde sportmerk is nog steeds welkom vanaf 18u in het Hassotel Hasselt, en we maken er een gezellig avondje uit van in Hasselt, 18 u te vroeg en je wil toch langskomen, geen probleem, je kan komen binnenvallen wanneer je maar wil.

Voor diegene die een kamer geboekt hadden in het Hassotel, we hebben even geinformeerd en je kan kosteloos je kamer annuleren, dit geld ook voor de mensen die via internet een kamer boekten, let op, je dient wel uiterlijk 24u vooraf te annuleren ! Maar je hoeft uiteraard niet te annuleren als je alsnog naar de RLC willen komen voor een gezellige avond en toch wil overnachten.

Nog vragen ? stuur een pbtje naar de Zuffenhausen Bastards (de moderatoren) of mail naar info@porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 296)
      • The f*ck…
        Ik herinner me dat ik met Koen buiten stond en ineens zien we een zwarte GT3, wij direct erheen want we zagen dat’t Blindstra was en dachten dat hij wellicht op zoek was naar een parkeerplaats, we lopen er beiden als gekken heen en toen de ruit afgedraaid werd bleek Jorgen er al bij te zitten 😆
        Dan zijn we terug naar de ingang van de Century gestapt en onze sigaret verder opgerookt.

Ik kan me echter niet herinneren wie er nog eventueel bij ons stond, of wie er dan niet meer was nadat we terugkwamen (dit alles heeft misschien 10 seconden geduurd).
        Free, bij deze mijn excuses, maar we waren TE uitgelaten in een poging om een Porschke aan een parkeerplaats te helpen :salut:
        Solly! En zoals Jorgen zei: volgende keer :drink:
        Kom maar al in ons groepke zitten (welk wel elke keer anders is ;))

Nog een tip om op te vallen op een RLC is dat je al opgevallen bent op het forum 💡
        Dan zijn mensen nieuwsgierig naar jou. Maw (en dat geldt ook voor de rest): posten!! :first:

@Jorgen
        , stuur anders even de foto’s door dan post ik ze wel…

ik probeer de foto’s te plaatsen maar dit lukt om een of andere reden niet, ga dit met Desky even uitzoeken.
          Maar ze komen er aan !

Ondertussen ook even met Free aan het pm-en geweest en alles uitgeklaard.
            No hard feelings van Free, hij wou gewoon hier even laten weten dat hij ons gezien had.

toen ik bij Blindstra in de wagen stapte sprak hij Mush en Koen even aan, maar in hun enthousiasme dat we Blindstra gevonden hadden, is dit niet doorgedrongen, maar dus “no prob”

Free de volgende bijeenkomst zien we je wel en dat maken we dit goed bij een goei pint :drink:

Mush: 😆 😆 😆

Chineeske: verkeerde vragen zijn er niet, enkel verkeerde antwoorden. 😉

Dat was de schiftingsvraag op de kwis: met welke P gaat Wes uiteindelijk afkomen… :sleep: :mrgreen:

Vandaag wel, morgen weer niet… :think:

ok, maar ik ben gene Quiz krak, meestal stellen ze de verkeerde vragen die ik niet weet hihi 😐

Zijde der al uit wes? mhahaha

Chineeske, ik mocht ook binnen met mijn Corsa dus… 😉 Volgende keer ook gewoon komen!

+2, maar dan met quiz :mrgreen:

Het is leuk om te lezen dat de bijeenkomst geslaagd was, ik probeer zeker ook eens en keertje te komen, maar ‘k weet niet of ik al met m’n “P” eetje zal kunnen komen dan zal het maar met het citroentje zijn (als dan tenminste binnen mag haha) go for it forumers.

+1, maar dan met quiz :lekker:

+1 :up:

Op naar het volgende Rlc . :driver: :driver:

[quote=”Mushroom” post=119424]Waaauw, da’s volwassen :applaus:[/quote]

Ik kon er jammer genoeg niet zijn. Volgende keer zeker.

:respekt: voor de organisatoren.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 296)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.