Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

Home Forum Porsche Uitstappen Nieuwjaars RLC in Hasselt zonder QUIZ

• Maker
    Discussie
  • [strike]Beste Porsche vrienden,

Bedoeling is om gezellig samen te zijn met een hapje en drankje, nieuwjaarswensen te delen en een PORSCHE QUIZ te spelen.
    Per groepjes van 4 bollebozen gaan we op zoek naar het team met de meeste Porsche kennis [/strike]

Edit sinds 30 januari…

Beste Forummers,

de laatste dagen hebben we een aanzienlijk aantal mails gekregen van medeforummers die het jammer vonden dat ze zaterdag 2 februari niet kunnen aanwezig zijn bij de quiz, aangezien er tussen de voorstelling van onze plannen en het event zelf maar een korte tijd was en bepaalde forummers zich niet meer konden vrijmaken hebben we dan ook na onderling overleg besloten om de quiz te verplaatsen naar een latere nog te bepalen datum.

Op die manier krijgt iedere forummer de kans om zich vrij te plannen voor de quiz, om vrienden op te trommelen en om een team samen te stellen om mee te doen aan onze fantastische quiz.

Wat met nu zaterdag 2 februari dan ? en wat met degene die wel gepland hadden te komen ? wel, wees welkom, we maken er een gewoon RLC van in Hasselt city, iedereen met interesse voor ons geliefde sportmerk is nog steeds welkom vanaf 18u in het Hassotel Hasselt, en we maken er een gezellig avondje uit van in Hasselt, 18 u te vroeg en je wil toch langskomen, geen probleem, je kan komen binnenvallen wanneer je maar wil.

Voor diegene die een kamer geboekt hadden in het Hassotel, we hebben even geinformeerd en je kan kosteloos je kamer annuleren, dit geld ook voor de mensen die via internet een kamer boekten, let op, je dient wel uiterlijk 24u vooraf te annuleren ! Maar je hoeft uiteraard niet te annuleren als je alsnog naar de RLC willen komen voor een gezellige avond en toch wil overnachten.

Nog vragen ? stuur een pbtje naar de Zuffenhausen Bastards (de moderatoren) of mail naar info@porscheforum.be

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 296)
    • Waaauw, da’s volwassen :applaus:

:loser:

[quote=”Sigrid” post=119404]
          Kan het antwoord van Jorgen meer waarderen.[/quote]
          Lees de replies van degene die wél geweest zijn nog eens 8)
          Heb geen zin in terug een discussie waarbij je toch weeral overtuigd bent van je eigen gelijk.

de volgende keer zijn wij er terug bij :drink: ,het was de eerste keer en de laatste keer dat we er niet bij waren :salut:

Leuke avond gehad! Boeiende gesprekken, nieuwe mensen leren kennen.
              Nadien nog tot in de vroege uurtjes Hasselt verkent :drink:

Lekker nakletsen dacht ik daarnet. Even iedereen bedanken voor de meer dan gastvrije ontvangst door mijn zuiderburen. 😯

Is dit topic zowat ontaard in een wellisnietes discussie wie wat goed of fout heeft gedaan. Jammer hoor. En ben ik er nog zowat de oorzaak van dat een andere nieuwkomer niet is toegetreden 😕 Hoop het toch niet serieus. Volgende keer beter Free. Komt goed!

Jol178 kwam ik inderdaad al zoekend op straat naar een parking tegen en het was geweldig om zo spontaan geholpen te worden. Verderop in de straat kwamen we Koen tegen die een vooruitziende blik had en een plekje 100 mtr verderop wist. Dat noem ik nog eens een hartelijke ontvangst. Ook meteen Mushroom ontmoet. De man achter een eerdere pb ontmoeting 😀

Na een rit van iets meer dan 2 uur in Hasselt gearriveerd. Doordat de tomtom stuk ging onderweg, het adres maar op de ipad ingevoerd. Ergens heb ik daar iets fout zitten prutsen in de auto want ik stond 18km van Hasselt vandaan in een donkere straat… Uw bestemming bereikt. Niet dus. Opnieuw geprobeerd en een een half uurtje later zaten we een in sjiek Restaurant aangeschoven bij WesRS, Pascal en Linda. Later werd het nog drukker aan tafel. Toeval bestaat niet zegt men wel eens. Komt de eigenaar van de grijze ex GT3 van een Porscheforumvriend naast mij zitten. Small world isn’t it?

Met ongeveer de helft van de .BE forummers kennis gemaakt, de andere helft hoop ik een volgende keer te spreken. Het was gezellig, maar vanwege de terugreis ben ik maar niet meegegaan op kroegentocht. Ik ben absoluut in voor een volgende ontmoeting dames en heren en zoals besproken en beloofd neem ik dan wat meer gezellig volk mee uit Nederland. Die invasie van ollanders waar jullie het over hadden mag natuurlijk niet alleen op het forum zijn. 😛 Het is tenslotte maar een paar uurtjes sturen. 😉 En in een Porsche geen straf zoals we allen weten. Bovendien ben ik het gewend geraakt om afstanden te moeten overbruggen om gelijkgestemden te ontmoeten.

Volgende keer zal ik thuis niet zoveel eten als jullie weer iets organiseren met zo’n lekker keuken als uitzicht. Ik hoop nog wat foto’s hier te ontwaren. Ik heb ze gemaakt zien worden en op dat moment had een ieder zijn kleding nog aan. (toch?)

Allen zeer bedankt voor de hartelijke en gastvrije ontvangst. En graag tot een volgende keer :drink:

[quote=”Mushroom” post=119378]
                  De meeste kritiek komt hier van de afwezigen, en die hebben -zoals steeds- ongelijk ! :happydance: :happydance:[/quote]

Veel te makkelijk antwoord en dat in je vorige post ook.
                  Geldt ook voor commentaar van anderen.
                  En dan niet zeggen dat ik weer te serieus ben.

Kan het antwoord van Jorgen meer waarderen.

Alle aanwezigen hartelijk dank om te komen :first: het was heel leuk en weerom nieuwe mensen leren kennen, daar doen we het voor :relaxman:

Free, sorry, ik was inderdaad Blindstra met zijn GT3 de weg aan het wijzen naar een parkeerplaats, ik had je niet gezien en ik weet ook niet hoe ik je had moeten herkennen, sorry.

Spijtig dat je niet op ons afgekomen bent, we hadden je met open armen ontvangen, als je wil stuur met een pm met je gsm nummer en dan praten we dit wel even uit.
                    Want wij willen alleen maar een grote vriendenkring zijn van mensen met dezelfde passie !
                    Dus kom zeker een volgend evenement terug :drink:

foto’s komen er straks aan.

groet
                    Jorgen

Was afwezig, maar was er graag bij geweest 🙁
                      Niet aantrekken mannen, als je iets organiseert, kan je toch nooit voor iedereen goed doen 😉

[quote=”PVB” post=119371]Het is misschien handig de mensen die kritiek hebben aan te moedigen de volgende keer te helpen bij de organisatie van een event 💡 ❓ Het kan er dan alleen maar beter op worden zou ik zeggen, niet?[/quote]
                        De meeste kritiek komt hier van de afwezigen, en die hebben -zoals steeds- ongelijk ! :happydance: :happydance:

[quote=”Ghost” post=119373][quote=”PVB” post=119366]

@ Ghost (William): het is nog altijd Pascal zoals gisteren :think:[/quote]

Sorry Pascal 😳
                          Patrick zat aan de andere tafel.[/quote]

Het is u vergeven en anders… de speakers moet nog geleverd worden hé… 😉

[quote=”PVB” post=119366]

@ Ghost (William): het is nog altijd Pascal zoals gisteren :think:[/quote]

Sorry Pascal 😳
                            Patrick zat aan de andere tafel.

Het is misschien handig de mensen die kritiek hebben aan te moedigen de volgende keer te helpen bij de organisatie van een event 💡 ❓ Het kan er dan alleen maar beter op worden zou ik zeggen, niet?

[quote=”Ghost” post=119364]
                                Ik heb er zelf ook steeds een beetje moeilijk mij tussen een groep te wringen die al in een gesprek zijn. Maar toch loont het de moeite om het te doen. 1 ding moet je steeds in gedachte houden.
                                Die groep is zo hevig in gesprek omdat ze blij zijn dat ze elkaar terug zien na een tijdje.
                                Als je er U dan dan toch tussen wringt zal het voor U de volgende RLC ook zo zijn dat je met iemand in gesprek bent terwijl er iemand nieuw/onbekend staat te luisteren en te kijken.
                                Dus zeker komen de volgende keer.[/quote]

Mooi gezegd! :applaus:
                                De eerste keer is’t altijd wat moeilijk, maar tot daar rijden, de groep zien zitten en niks zeggen of je kenbaar maken dat gaat er bij mij niet in. Alhoewel, eigenlijk wel, want ik zou ‘t ook durven doen, ik ben er ook niet wild van gesprekken aan te knopen met vreemde mensen maar ik ga die mensen dan niet met de vinger wijzen omdat ze mij niet aanspreken terwijl ik op dat moment eender wie kan zijn, een toevallige passant of iemand in ‘t restaurant die ‘t toilet zoekt oid…

We hadden eigenlijk plaats gereserveerd op ‘t poepsjieke verwarmde terras aan het Hassotel, maar met de windstoten, de lagere temperaturen en ‘t feit dat de bastards daar maandag ook nog gezeten hadden en om dezelfde reden een paar uur later toch nog naar binnen gevlucht zijn werd er besloten om te verkassen naar de Century. Er gingen tenslotte ook vrouwen meekomen en we proberen goed te doen voor iedereen :up:
                                De garçons van het Hassotel werden ingelicht en Jorgen ging dan ook nog eens af en toe gaan kijken, zo heeft hij idd plaatsgenomen in een GT3 om samen een plaatsje te zoeken :up:

[quote=”Ghost” post=119365]
                                  Toeval wil dat ik nu tegenover u ben gaan zitten :up:[/quote]

Was een leuke kennismaking! :up: :mrgreen:

[quote=”Ghost” post=119365]Spijtig dat het gesprek over uw P keuze is stilgevallen, volgende keer weten wij direct over wat te beginnen praten :happy: [/quote] Ik hoop het niet, ik hoop dat ik tegen dan kan zeggen “Hier staat ’em se! Mijne 9..” :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 296)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.