Nog een nieuwe, hallo iedereen..!!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een nieuwe, hallo iedereen..!!

• Maker
    Discussie

• Eric Kriens
    Deelnemer

Ik heb al zeer regelmatig meegelezen op dit interessante forum, nu toch eindelijk eens besloten om mij voor te stellen.
      Na al heel lang fan te zijn van Porsche, heb ik als weekend-auto deze week een nette Cayman gekocht van 2007.
      Over een dikke week kan ik m ophalen, ik zal dan enkel foto’s posten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Welkom op het Porsche forum :drink:

Mooie voitureke :respect2:
          Veel veilige kms gewenst :driver:

Proficiat met je aankoop, mooie wagen! :up:

Welkom, leuke wagen en de mooiste velgen, net dezelfde gehad :music:

welkom, mooie wagen en idd. je zal snel je P in de week gebruiken 😀

Welkom en goed gekozen! :first:

Voor mij is het mijn dagelijks transport, behalve om naar werven te rijden. De rest van het gezin gebruikt BMW en zo zijn er hier veel denk ik, naast Audi. Je kunt moeilijk een kerstboom in een P laden… tenzij je Keanu Reeves heet, die doet het zo:

keanu-reeves-straps-christmas-tree-to-his-porsche-29092_1.jpg

Het is een Cayman 2.7 van 2007 met 57000km, Belgische wagen met onderhouds-historie.

Thx, iedereen…het is een Cayman 2.7 van 2007…originele Belgische wagen met 57000 km’s, Basaltzwart met zwart leder.

Attachments:
                      • IMG_9271.jpg
                      Ive

Welkom op het Forum. :first:
                        en proficiat met je Porsche.
                        Welke motor zit er in?

Greetz

welkom
                          en proficiat met de aankoop van je Porsche !!!
                          :drink:

welkom en van feli met de aanwinst :up:

XXX

Welkom op dit forum en hopelijk heb je ‘m echt gekocht… :think:
                              Als je al een tijdje mee leest weet je dat we niet alles zomaar geloven hé, pics please :coolness:

proficiat met de aankoop, weekend auto??? gegarandeerd duurt je weekend vanaf volgende week 7 dagen per week :drink: :driver:

Welkom en proficiat met je aankoop!

Wim

Welkom Beamer 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.