Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nog een vrouw die zich maar zal voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Na enkele weken hier wat meegelezen te hebben en o.a. de mooie voorstelling van porscheliefhebster en vooral de reacties gelezen te hebben riskeer ik het ook maar om mij te registeren en mij voor te stellen. Ik ben dus ook een vrouw en na een mooi huwelijk dat ten einde is gelopen terug een gelukkige single moeder van twee kinderen. Het is nu niet mijn bedoeling om direct met al jullie roadtrips te gaan meerijden of om hier dagelijks te komen lezen en berichten te posten. Maar eerder een gezonde interesse in sportwagens en dan vooral porsche. En we zullen wel zien of ik het hier aangenaam en leuk blijf vinden of niet.

Door mijn ex heb ik wel het porschevirus gekregen. Hij was toch nog voor iets goed 😀 En hij heeft altijd met porsche gereden en daarom heb ik wel wat rijervaring met verschillende modellen.

En jaja Porscheliefhebster is niet meer alleen in haar strijd op dit forum. Al s ik het een strijd mag noemen. Want zoveel mannen en maar enkele vrouwen. We gaan ons hard moeten verweren 😀 Ik heb dus ook onlangs een nieuwe zwarte panamera gekocht. Omdat de twee opgroeiende kinderen en al het materiaal van hun bijhorende hobby’s niet in de koffer van een boxster of 911 kunnen. Een beetje noodgedwongen naar een sportieve gezinswagen moeten overstappen. En mannen geef toe wat is er imposanter dan een zwarte panamera op mooie wielen :p En als daar dan nog een vrouw mee rijdt dan krijgen we de achterklap en roddels 😀

En mijn eerste geheimpje : I love it.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
    • Ben eens benieuwd naar de persoonlijke toets 😛 zolang het maar geen roze lijntjes zijn….is het ok……denk ik :think:

Ik kon al de reacties raden maar ik laat jullie nog wat op jullie honger zitten :happy:
        Van het weekend ga ik de panamera poetsen en dan wat foto’s nemen.
        Ik zal er een persoonlijke touche van maken want anders gaan er stouteriken nog zeggen dat ik foto’s van het internet heb geplukt :ass:

@ Remmel : een 928 is ook mooi. Dat was destijds de wagen die menig hoofd achteruit liet draaien. Ooit mee gereden. Mijn ex heeft een zwarte 928GTS gehad. En rara wie was daar bijna steeds mee op stap :first:

Veel rijplezier met de panamera en welkom

Welkom, en veel plezier met de Panamera 😉

Welkom Nathalie ,leuk om er nog een vrouw bij te hebben op dit *porsche forum :up:

Welkom!

En als je toch foto’s gaat maken, zou je het motorblok er dan ook op willen zetten. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet.

😉

Welkom Nathalie :happydance:
                    waar blijven de foto’s :relaxman:

Welkom, en genieten zou ik zeggen van die panamera

En mannen geef toe wat is er imposanter dan een zwarte panamera op mooie wielen

Nou dat weet ik wel hoor: een dikke 928 met verlaagd sportonderstel voorzien van een custom uitlaat en licht vliegwiel!
                        Als je dit geluid hoort en het snelle klimmen in toeren dat is pas echt imposant 😀
                        Maar je zwarte Panamera mag er zijn hoor!, ik vind alleen de koplampen iets vreemds hebben :wtf:

Welgekomen Nathalie, en genieten maar van de mooie momenten met de Porsche zou ik zeggen :up:

Welkom op het *porsche forum. :first:
                            Succes met de panamera. :up: :up:

Welkom op het forum, en hopelijk vind je jouw weg hier.

welkom !
                                mss kunnen Kathleen en Nathalie met elkaar afspreken voor een duo panamera shoot ?

Woooow nog n dame met uitzonderlijke klasse !
                                  Sportwagens… tja, bestaan er andere dan Porsche,…just can t think of one
                                  Superforum by the way
                                  Welcome, maar nu tijd voor heel wat pictures please !
                                  Den James

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.