Nog uurwerk liefhebbers hier?

Home Forum Zeverhoekje Nog uurwerk liefhebbers hier?

• Maker
    Discussie
  • Zelf ben ik gek van mooie uurwerken en vroeg me af of er nog andere mensen hier ook fan waren van mooi “mecanieken” :bump:

image-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 213)
    • +1
      En kwalitatief beresterke maar tevens schappelijk geprijsde Seiko’s droeg hij ook vaak!

+1
        En kwalitatief beresterke maar tevens schappelijk geprijsde Seiko’s droeg hij ook vaak!

Niks van aantrekken Harley G. In de laatste twee Bond-films die ze op onze commerciële zender gegeven hebben draagt niemand minder dan James Bond een Casio. En James Bond is toch wel een beetje “the duke of cool” ni waar…

Niks van aantrekken Harley G. In de laatste twee Bond-films die ze op onze commerciële zender gegeven hebben draagt niemand minder dan James Bond een Casio. En James Bond is toch wel een beetje “the duke of cool” ni waar…

Als ik dat hier allemaal lees, begin ik mij toch wat oncomfortabel/minderwaardig te voelen met mijn Casio van de Makro rond mijne pols…. 😳

Als ik dat hier allemaal lees, begin ik mij toch wat oncomfortabel/minderwaardig te voelen met mijn Casio van de Makro rond mijne pols…. 😳

Tag Heuer Monaco Gulf Limited Edition CW211A 3.500 euro

agHeuerMonacoGulf.png

Tag Heuer Monaco Gulf Limited Edition CW211A 3.500 euro

agHeuerMonacoGulf.png

@Zuff: +1 die Raidillon horloges zijn zeer mooi !

@Zuff: +1 die Raidillon horloges zijn zeer mooi !

Een beetje off-topic, sorry. De Ford Capri John Player Special was ook wel betaalbaar, geloof ik. Misschien wat vreemd hier op het forum, maar ik heb een Capri altijd wel :coolness: gevonden 😀

Een beetje off-topic, sorry. De Ford Capri John Player Special was ook wel betaalbaar, geloof ik. Misschien wat vreemd hier op het forum, maar ik heb een Capri altijd wel :coolness: gevonden 😀

idd, stond vol met koopjes hé
                                beste koopje was toch wel die Clio Williams voor 48k

idd, stond vol met koopjes hé
                                  beste koopje was toch wel die Clio Williams voor 48k

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 213)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.