Noir, quel couleur magnifique et …chique

Home Forum Zeverhoekje Noir, quel couleur magnifique et …chique

• Maker
    Discussie
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
    • Ook in het zwart : 4×4 , minimum 5m lang , bijna 2Ton en met 315/30/21 zomerbanden 😀 😀 ( als parodie )

Beetje stilletjes dit topic..

meer rubber in de lippen dan op de banden.. :happydance:

Die zwarte van Jacques is een black beauty

En waarschijnlijk ook liever in lingerie ,maar ja je kunt weer niet alles hebben .

[quote=”bccars” post=280273]VEEL beter met high heels ![/quote]

Dat is zoals met sportauto’s , die zijn ook pas echt af als er mooie velgen onderstaan

VEEL beter met high heels !

Mooie panorama !

Zwarter kan bijna niet

[quote=”bccars” post=280234]Ik vind het jammer dat die dame Anna altijd platte schoenen draagt ! Daarom kijk ik niet naar haar filmpjes.[/quote]

Speciaal voor de high heels lover …. Here comes swiss Anna again … enjoy it 😀

Ik vind het jammer dat die dame Anna altijd platte schoenen draagt ! Daarom kijk ik niet naar haar filmpjes.

J
                          J

🙂
                            Sorry man, ik zag je commentaar op de dat filmpje met die Engels sprekende Nederlander (verschrikkelijk om aan te horen) en dan je schrijffoutje. De ironie ontging me niet. 🙂

Ik bedoelde er niks mee hoor, iedereen maakt wel eens en typfauwtje.

[quote=”ZUFF-65″ post=280216][quote=”Yellow Submarine” post=280205]Anna On Roads… zij is ook maar een YouTuber die met de wagens rijdt die de invoerders haar toestoppen.. Haar testen zijn niet bijzonder leerzaam maar inderdaad zeer aangenaam om te bekijken..

@ Mijnheer Yellow ,

Dan moet je maar eens een paar van die filmpjes bekijken en heel aandachtig luisteren ,

Ze spreekt zeer correct over de auto/model met al zijn gegevens , daarenboven is ze zeer merk neutraal en wekt op een leuke,aanstekelijke manier de aandacht en enthousiasme voor het model op. En ze draagt niet enkel jeans tijdens de tests hoor ! 😀 😀 aandachtig kijken is de boodschap 8)

Kortom ; ze vertelt vooral geen nonsens en het draait niet rond haar maar rond de auto

En wij tonen niets aan , maar posten enkel een paar leuke items en we ( verschillende forumleden o.a. ) zouden het kunnen appreciëren ,als je niet altijd dadelijk zou reageren met feit dat je alles 10x beter pacht te weten dan al de rest . Je begrijpt het nog steeds niet ….blijkbaar
                              Een mening geven is één ,…altijd gelijk willen hebben is twee : er is een hemelsbreed verschil hoor tussen één en twee !

Trouwens het ging over zwarte auto’s , terwijl geel toch jouw kleur is , niet waar soms ? Voel jezelf niet verplicht te reageren op een item waar jezelf geen voeling mee hebt.[/quote]

Oh maar ik ben fan van haar, wees gerust. Probleem is dat ik de meeste auto’s saai vind dus bekijk ik enkel haar filmpjes als er tenminste een interessante auto getoond wordt. De filmpjes met sexy kleedje zijn meestal de oudere, toen haar kanaal nog “Girl on Swiss Roads” heette. Vroeger keek ik ook naar Sophia Calate maar sinds ze haar GT3 gedumpt heeft interesseert het mij niet veel meer. Bussen en camions kunnen mij niet boeien.

Zover ik weet is dit een forum waar het net de bedoeling is dat meningen gespuid worden. Ik weet ongeveer de ballen af van autotechniek, in tegenstelling tot vele andere hier. Maar ik weet heel goed wat mij aantrekt in een auto en ik heb geen schroom om mijn opinie wereldkundig te maken ook al denkt iedereen het tegenovergestelde.

Op zich heb ik niets tegen zwarte auto’s maar ik wil enkel duiden dat er diepere psychologische en sociologische redenen zijn waarom er zoveel van rondrijden. En dat er visuele (licht-technische) redenen zijn waarom zwart een auto niet toont zoals het wel zou kunnen met andere kleuren. Ik vind een 992 héél erg mooi. Als er een 992 Carrera T 4,0 manueel zou bestaan… zou ik die kiezen in een leuke kleur die de auto doet uitkomen zoals het kan: Lizard (bestaat al niet meer), Lava, Miami, Guards of RY!

Voor de rest, Mart heeft het bij het juiste eind: het is maar voor de fun. En ik vermoed overigens dat jouw posten veel talrijker zijn dan de mijne. May U live 2C the dawn! Peace brother Paul! :drink:

Geel en zwart united 😈

“le” of “la” Forel, als je m op de BBQ gooit vergeet me niet te bellen, alleen als ie niet te “zwart” aangebakken is, en zo zijn we “back on topic” :drink: :up:

[quote=”G-man” post=280182]het is quelle couleur[/quote]
                                  G-man dat klopt als een bus
                                  ( ik vergis me ook nog steeds tussen “le fôrel ou la fôrel” 😆 😆 😆 of is het toch “la truite” uiteindelijk ? )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.