Home › Forum › Zeverhoekje › Noir, quel couleur magnifique et …chique
- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door zuff-65.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”DST” post=280184]Zwart kan heel mooi zijn
Geeft alvast een goed contrast met Martini striping :happydance:[/quote]
Enkel de fles Martini ontbreekt nog :drink: :drink:
[quote=”Yellow Submarine” post=280205]Anna On Roads… zij is ook maar een YouTuber die met de wagens rijdt die de invoerders haar toestoppen.. Haar testen zijn niet bijzonder leerzaam maar inderdaad zeer aangenaam om te bekijken..
@ Mijnheer Yellow ,
Dan moet je maar eens een paar van die filmpjes bekijken en heel aandachtig luisteren ,
Ze spreekt zeer correct over de auto/model met al zijn gegevens , daarenboven is ze zeer merk neutraal en wekt op een leuke,aanstekelijke manier de aandacht en enthousiasme voor het model op. En ze draagt niet enkel jeans tijdens de tests hoor ! 😀 😀 aandachtig kijken is de boodschap 8)
Kortom ; ze vertelt vooral geen nonsens en het draait niet rond haar maar rond de auto
En wij tonen niets aan , maar posten enkel een paar leuke items en we ( verschillende forumleden o.a. ) zouden het kunnen appreciëren ,als je niet altijd dadelijk zou reageren met feit dat je alles 10x beter pacht te weten dan al de rest . Je begrijpt het nog steeds niet ….blijkbaar
Een mening geven is één ,…altijd gelijk willen hebben is twee : er is een hemelsbreed verschil hoor tussen één en twee !Trouwens het ging over zwarte auto’s , terwijl geel toch jouw kleur is , niet waar soms ? Voel jezelf niet verplicht te reageren op een item waar jezelf geen voeling mee hebt.
hier moet ik even op mijn tanden bijten…. :engeltje: :applaus: :respect2: :happy:
Anna On Roads… zij is ook maar een YouTuber die met de wagens rijdt die de invoerders haar toestoppen.. De kleur wordt dus door de Zwitserse importeur of dealer bepaald. Haar testen zijn niet bijzonder leerzaam maar inderdaad zeer aangenaam om te bekijken.. Ze lokt je met haarzelf in een leuke jurk poserend voor de auto. Tijdens de test draagt ze gewoon jeans zoals jij en ik.
Maar ik beken: bij mij is het net andersom… mijn auto is geel en zuigt alle aandacht weg van mijn zwartgeklede zelf want qua looks kan ik niet tippen aan Anna :engeltje:
Dat treft 😀 die heb ik normaal altijd bij …:coolness: wel niet altijd in een rode jurk maar swat, als het maar leukt ……:happydance: :engeltje:
Het enige dat jullie aantonen is dat zwart moet opgeleukt worden met een fraaie mademoiselle in rode jurk of een kleurige streep…
:engeltje:
Zwart kan heel mooi zijn
Geeft alvast een goed contrast met Martini striping :happydance:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.