- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
-
Discussie
-
15 maart 2011 om 02:57
Ik zal hier weer een draadje opstarten naar aanleiding van het nieuwe seizoen .
Als er mensen zijn die richting Nürburg willen gaan , laat het hier even weten (als het niet te kort dag is) zodat misschien anderen die ook willen gaan meekunnen .Wijzelf zijn zondag geweest daar ineens onverwacht de geplande regeling wegviel .
Hier mijn verslagje
[quote]We hadden een onverwacht zondagje vrij en besloten voor de eerste keer dit jaar naar de Nordschleife te rijden .
Al was het hier grauw , het was droog . De webcam van de Nordschleife liet een nat circuit zien en grijze lucht , maar ook daar regende het niet meer .
De stap werd dus genomen en de 968CS kon zijn eerste grote ritje doen dit jaar .
De heenrit verliep vlot , op twee flitsen na en onderweg een tiental minuutjes motregen .
Daar aangekomen was het duidelijk dat het wankele weer vele mensen weerhield . Het was er extreem rustig . Zo rustig heb ik het daar nog nooit gezien .
Nochthans hebben we het daar steeds droog gehouden en kregen we zelfs van tijd tot tijd de zon te zien .
We zijn naar verschillende kijkpunten gegaan , hebben in een lokaal restaurantje onze hongerige magen gevuld en hebben zelfs de CS losgelaten op het beruchte circuit .
Ook de terugrit liep vlot al was het soms erg druk vanwege het einde van het Karnavalverlof . Hopen Belgen met skiboxen op hun dak permanent op het linkervak verhinderden een vlottere terugreis .
Het was weer een schitterend dagje .Fotootjes kunnen jullie HIER zien (ook een paar van de CS die ik gevonden heb op het net)
Enkele teasers
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.