Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie

• Peter Wellens
    Deelnemer

Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
      We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
      Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
      – Monza
      – PDS :music:
      – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 146)
      • iedereen welkom, ook met de DD. gewoon tijdverdrijf :drink: onder gelijkgezinden

basiliek-2.jpg

Fat is zeker 20 jaar geleden dat ik nog in Scherpenheuvel ben geweest. En even gekeken en die dag niets gepland. bezemwagen nodig? 😀

Ja cool he, dat van die wasspelden en speelkaarten deed ik ook. Man dat klonk toch wel gaaf he in die tijd !
            Plastic spateltjes heb ik nooit geprobeerd, gat in mijn cultuur. Ik herinner me ook nog wel de voetballen van het Ijsboerke in die tijd.

OK 14 november gaan we op jacht naar molekes en mop-koeken DeePee ! Hebben ze daar ook geen babbelut ?

we deden wss ook allemaal nog speelkaarten met wasspelden aan onze achtervork om die zo te laten klapperen
              … of van de plastic spateljes die je bij het potje schepijs kreeg van de crêmeboer, waarvan je aan het eind een letter kon afbreken om die op je fietswielspaken te klemmen. zo kon je je naam of die van jouw sportheld vormen …
              dat is allemaal vergane glorie Bart; maar naast de molentjes worden ook nog altijd die taaie mop-koeken aan de man gebracht 😎

gewoon om maar te zeggen dat er op 14/nov de wekelijkse zaterdagmarkt staat van 14 tot 18u. dus is er voor de dames ook wat te beleven.

[hide]Wij gaan normaal gezien komen, heb alvast ingeschreven. Drone heb ik niet. Alcool drink ik niet als ik rij. Fles met water meebrengen om laten te zegenen ? Ik ga dan wel mijne otto tunen met van die “molekes van Scherpenheuvel”. Heb ik dan ook een turbo ?! Ik kon namelijk zweren dat vroeger mijn fiets sneller ging als ik zo een moleke op mijn stuur monteerde …[/hide]

de meeste reacties geven 14/nov aan, dus laat ons die datum prikken.
                  ik heb er alvast een event voor aangemaakt
                  indien interesse wil ik nog wel een roadbook bricoleren die dan in de late namiddag kan gereden worden. alhoewel, tegen die tijd is het tegen 19u al donker zeker?
                  als iedereen één fles/thermos/… drank meebrengt, zijn we niet afhanlijk van één vrijwilliger om de bubbels aan te leveren 😉

PS heeft er iemand een drone om eens een luchtfoto te nemen.

basiliek.jpg

14/11 normaal nog vrij !

Op 14 /11 staat er niets in mijn agenda , dit zou wel kunnen lukken .dus ik ben voorlopig kandidaat 😳

Ive

😀

Herinner me foto’ s van champagne op een parking :drink:
                          Count me in!

Tot nu toe is de dag nog “vrij” dus….ok

weekend van 18/10 = boxtel
                              weekend van 25/10 = boxstoberfest

nog kandidaten voor 14/11 of interesse in een nog andere datum ??

:drink: Zeker :popcorn:
                                Ik wil ze wel terug voorrijden :music:

mms en data prikken oktober ? bij goed weer ? 17 ok 24 mms :coolness:

Ok ok ok … ik beloof hierbij plechtig geen poging te doen om 111 euro uit iemand zijn zakken te halen … Nu ga je wel kandidaten krijgen!!!

Ik kan misschien wel op zaterdag 14 November, maar nog niet zeker. (nu ga je al terug wat minder kandidaten hebben :engeltje: :engeltje: )

:think: geen kandidaten voor de herhaling van deze samenscholing aan de voet van de basiliek in Scherpenheuvel?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.