Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

Home Forum Porsche Uitstappen Nu zaterdag 14/11/2015 Tripje door de Kempen

• Maker
    Discussie

• Peter Wellens
    Deelnemer

Nu zaterdag nog goed weer :happydance: dus wie heeft er zin om zijn Porsche van stal te halen ! :applaus: mms de laatste keer voor de lange winter :think:
      We vertrekken voor een namiddag ritje om 13uur aan Vr Bandencentrale te Mortsel Antwerpsestraat 115.
      Dit voor een leuk tripje door de Kempen richting Scherpenheuvel circa een 120km, stoppen doen we aan BAR du Port zalig bruin café op het Eilandje. :happydance:

Wie wil er mee :coolness:
      – Monza
      – PDS :music:
      – Boxsterwalter

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 146)
    • XXX

Erwin was eerst met de foto’s :respect2:

Ik ga eens proberen via dropbox…
        https://www.dropbox.com/sh/zgojdf9k8i2jptr/AABVbYnZyhyP3HjX47UErMdza?dl=0

Mega uitstapje en weer toffe mensen.

Ik ken intussen de gekste *porsche liefhebber, ‘t is eentje die van Milaan was afgekomen om PDS 111,- af te rippen voor ‘t forum, gelukt! :up: :up: :up:

Foto’s als bewijs:

PB297627.jpg
          Vertrek na tussenstop in HOB

PB297628.jpg
          Aankomst in Scherpenheuvel

PB297630.jpg

PB297631.jpg
          Plaatske innemen…

PB297632.jpg

PB297633.jpg

PB297634.jpg

PB297635.jpg

Super dagje achter de rug. Leuke rit en weeral leuke mensen leren kennen :up:

Wij zijn er rond 15u15, zitten nu op terrasje in Heist op den Berg.

wij vertekken nu, zijn er ook rond die tijd. Witte Nissan Juke Hertz.

Volhouden Sensa, ben rond 14u15 op parking.

Nog eens proberen? Hoe laat? Redelijk belangrij want ik heb de koude van hier toch een beetje onderschat. brrr nu al koude voeten!

Goede vraag hoe laat op de parking ? Hik … hik …

G o o d m o r n i n g B e l g i u m !!!

Goedemorgen liefhebbers van de Kempen!

Ik ben wakker en… ik ben er bijna klaar voor (nog douchen lukt wel, naar de coiffeur dat lukt niet meer :think: )

De zon schijnt, het is droog… perfect weer voor een *porsche rit door de Kempen!! :relaxman:
                        Aan de jongste zoon is beloofd dat ie nog kan gaan paardrijden en dat is pas gedaan om 13.00 h, dus Mortsel haal ik niet.

Scherpenheuvel : *porsche , een Ferrari en als het lukt voor Herman bubbels… al moet ik te voet gaan… dat gaat lukken. Maar ik heb hulp van een Nissan Juke van Hertz, dus het gaat zeker lukken! Het wordt ne schoene dag!

Als jullie nu even allemaal stil zijn dan horen jullie iemand roepen : “schaaaat weet jij waar mijn Visa kaart is?” :happydance:

Hoe laat op de parking?

[quote=”Harley G” post=186370]Het gaat toch nog door?[/quote]

Tuurlijk koffie staat al klaar :happydance:

Mijn bandenwarmers staan al op . :driver:

XXX

Ik sta daar wel hé om 13:00u …
                              Zou niet weten waarom niet, heb je’t weer al gezien :relaxman:

Het gaat toch nog door?

did someone already mention pics

Miljaar, spijtig dat ik er niet bij kan zijn.

Dat had ik nu eens echt willen zien zeg.
                                    Zomaar eventjes vanuit Italië afkomen voor een Porsche ritje door de Kempen. :respekt:
                                    Dat is pas karakter hebben.

Allez , amuseer jullie en foto’s trekken hé.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 146)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.