Nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Nummerplaathouders

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Voor degene die ze verleden keer gemist hebben…
      De Zuffenhausen Bastards denken er sterk aan om terug nummerplaathouders te bestellen.
      We zouden er al zeker laten maken met de tekst “Aus prinzip, nicht aus prestige” maar misschien bestellen we ook nog een paar andere batches. De aantallen zullen kleiner zijn vandaar wordt de prijs vastgesteld op 10 Euro wat peanuts is voor de verkregen kwaliteit terwijl het coollness-level over 9000 is 8)

Een paar quotes die spontaan bij ons opkwamen:

“Turns petrol into music” :music:

“Fuck you AND your Prius!” :ass:

Of, mijn persoonlijke favoriet: “If you’re going to ride my ass, at least hold my hair” :mrgreen:
      Akkoord, de 2 laatste zijn er misschien een beetje over, maar kom, ‘t was grappig :happydance:

Gelieve in een eventuele reply jullie favoriet door te geven en moest je zelf nog een coole quote weten mag je die ook altijd doorgeven. We zijn benieuwd… :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
      • Hoeveel moet je d’r hebben? :salut: 8)

Zijn er nog beschikbaar?

[quote=”OscarTango” post=194824]moet de plaat zelf op de houder geschroeft worden, of klikt ie erin, en houdt de onderste strip de nummerplaat tegen ? [/quote]

ik heb mijn officiële achteraan wel voor de zekerheid met twee kleine boutjes bevestigd aan de houder

De plaat klikt in de houder, allezja, er zijn 2 clips die je erin schuift om de plaat te blokkeren.
              Het formaat is Europees dus in principe passen alle Europese platen erin. :salut:

zijn er nog?

moet de plaat zelf op de houder geschroeft worden, of klikt ie erin, en houdt de onderste strip de nummerplaat tegen ? en ik las ergens dat duitse platen niet zouden passen ? klopt dat ?

Zijn er nog nummerplaathouders te koop?

[quote=”PatrickB” post=161697]Even terug naar boven brengen. :mrgreen:[/quote]

ja nog een stuk of 10000 verkocht krijgen en die jubi’50 is binnen Patrick :relaxman:

“winged fury” lijkt me wel toepasselijk op een turbo of gt2/3 :what:

PB

Even terug naar boven brengen. :mrgreen:

[quote=”911_NL” post=131836]Nu de plaat zelf nog 😉

.. had persoonlijk het www. weggelaten :popcorn:[/quote]

De plaat hangt er al lang tegen, heb de Porsche al ongeveer een jaar in mijn bezit :driver:

Ik vind ze er ook heel mooi uitzien! En zeker een mooi initiatief 😀

Er zullen wel altijd andere menigen zijn en wensen, maar ik vind ze zelf mooi uitzien zoals ze erbij staan op heden.
                              Leuk initiatief :up:

Ik vind het nog altijd herkenbaar als er voor een URL gewoon www staat, je ziet die eerste 3 letters en je weet al direct waar je naartoe gaat qua vervolg :up:
                                In mijn browser typ ik ook al lang niet meer die www ervoor 😉

Nu de plaat zelf nog 😉

.. had persoonlijk het www. weggelaten :popcorn:

Een pic van een geïnstalleerde nummerplaathouder :coolness:
                                    Staat hem wel :driver:
                                    Nogmaals bedankt Mushroom !

image.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 96)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.