Nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Nummerplaathouders

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Voor degene die ze verleden keer gemist hebben…
      De Zuffenhausen Bastards denken er sterk aan om terug nummerplaathouders te bestellen.
      We zouden er al zeker laten maken met de tekst “Aus prinzip, nicht aus prestige” maar misschien bestellen we ook nog een paar andere batches. De aantallen zullen kleiner zijn vandaar wordt de prijs vastgesteld op 10 Euro wat peanuts is voor de verkregen kwaliteit terwijl het coollness-level over 9000 is 8)

Een paar quotes die spontaan bij ons opkwamen:

“Turns petrol into music” :music:

“Fuck you AND your Prius!” :ass:

Of, mijn persoonlijke favoriet: “If you’re going to ride my ass, at least hold my hair” :mrgreen:
      Akkoord, de 2 laatste zijn er misschien een beetje over, maar kom, ‘t was grappig :happydance:

Gelieve in een eventuele reply jullie favoriet door te geven en moest je zelf nog een coole quote weten mag je die ook altijd doorgeven. We zijn benieuwd… :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
      • Het systeem van voorinschrijven is -nu ze er reeds zijn- een beetje overbodig geworden, dus wie er graag heeft geeft hier maar een gilletje…
        Joebarreke, kan je me jouw adres eens pm’en? :up:

Prijs is 10 Euro, eventuele verzending (op risico van de koper) inbegrepen. Strikt bekeken zullen we dikwijls wel de nummerplaathouders bij hebben op de rondritten.
          Eventuele voorinschrijvingen kan je hieronder doen, gewoon je naam invullen bij de plaathouder die je wil:

Aus prinzip, nicht aus prestige:

Turns petrol into music: Mushroom, Funny, Joebarreke

There’s no substitute…:

www porscheforum be: Mushroom, Funny, Jollie, Joebarreke

Nummerplaathouders zijn gearriveerd *luv

2013-04-0816.10.26.jpg

Prijs is 10 Euro. Strikt bekeken zullen we dikwijls wel de nummerplaathouders bij hebben op de rondritten of kunnen ze afgehaald worden omgeving Dendermonde.
            Volgende “modellen” zijn beschikbaar:

[sup]Aus prinzip, nicht aus prestige

Turns petrol into music

There’s no substitute…

www porscheforum be[/sup]

We gingen het pas online zetten als ze effectief binnen waren maar ze zijn verleden week besteld en zouden nu elke dag kunnen gaan binnenkomen :happydance:

Er werden 4 soorten besteld:
              Aus prinzip, nicht aus prestige
              Turns petrol into music
              There’s no substitute…
              https://www.porscheforum.be

Prijs is 10 Euro, eventuele verzending (op risico van de koper) inbegrepen. Strikt bekeken zullen we dikwijls wel de nummerplaathouders bij hebben op de rondritten.
              Eventuele voorinschrijvingen kan je hieronder doen, gewoon je naam invullen bij de plaathouder die je wil:

Aus prinzip, nicht aus prestige:

Turns petrol into music: Mushroom, Funny

There’s no substitute…:

www porscheforum be: Mushroom, Funny

De lanyards zijn ook onderweg maar die zullen pas eind deze maand arriveren :think:

*** FLAT SIX ON BOARD ***

XXX

Zonder +1

zijn ze al verkrijgbaar? Ik wil er anders wel een zonder PF.be…

Zonder PF.be! De boodschap gaat inderdaad verloren hierdoor + straks zit ge dan met 40 dozen onverkochte PF.be stickers. :mrgreen:

Nope, alle tekst is even groot, is niet instelbaar…

Delnoy :up:
                        Die ben je zo kwijt… :happydance:

Bart voor mij is het om het even . 😉
                          Kan je de tekst Porscheforum niet kleiner maken ,hoeft niet zo groot te zijn ,

Denk dat deze in .BE niet begrepen is:

YOLO.

Heb er nog eentje liggen overigens. Voor de liefhebber.

ik heb een kleine plaat… en een belgische :p dus deze houders zijn te groot 🙁

Tja….. :first:
                                  7830157636_95d50d8ac9_b.jpg

[quote=”Funny” post=120742]Mush voor mij mag het zijn turns petrol into music en ik zeg niet neen tegen het woord porscheforum.be .[/quote]

Ik ben ook fier om deel te zijn van ‘t Porscheforum maar persoonlijk vind ik het teveel tekst en gaat de booschap van de plaathouder verloren vind ik.
                                    Echter, het is hier een democratie (althans tot op zekere hoogte :sarcastisch ) en de meerderheid wint…

Ik heb eentje gemaakt om een idee te krijgen hoe het eruit ziet met extra tekst, zij die persé porscheforum.be op hun wagen willen kunnen binnenkort ook nog de sticker (zijn we nog mee bezig PVB ;)) op hun achterruit plakken.

Anyway:
                                    Met porscheforum.be erbij:

s20130214_001626AUS.gif

Zonder porscheforum.be:

s20130214_003717AUS.gif

Laat jullie stem maar horen en dan beslissen we…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 96)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.