Nummerplaathouders

Home Forum Zeverhoekje Nummerplaathouders

• Maker
    Discussie
  • Voor degene die ze verleden keer gemist hebben…
    De Zuffenhausen Bastards denken er sterk aan om terug nummerplaathouders te bestellen.
    We zouden er al zeker laten maken met de tekst “Aus prinzip, nicht aus prestige” maar misschien bestellen we ook nog een paar andere batches. De aantallen zullen kleiner zijn vandaar wordt de prijs vastgesteld op 10 Euro wat peanuts is voor de verkregen kwaliteit terwijl het coollness-level over 9000 is 8)

Een paar quotes die spontaan bij ons opkwamen:

“Turns petrol into music” :music:

“Fuck you AND your Prius!” :ass:

Of, mijn persoonlijke favoriet: “If you’re going to ride my ass, at least hold my hair” :mrgreen:
    Akkoord, de 2 laatste zijn er misschien een beetje over, maar kom, ‘t was grappig :happydance:

Gelieve in een eventuele reply jullie favoriet door te geven en moest je zelf nog een coole quote weten mag je die ook altijd doorgeven. We zijn benieuwd… :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
    • Voor mij ook “turns petrol in to music” aub!

[quote=”WES-RS” post=120764]Voor mij “Aus prinzip, nicht aus prestige”. :up:[/quote]

Vind ik wel een goeie Wes . :applaus:

Voor mij “Aus prinzip, nicht aus prestige”. :up:

Daar gaan onze vrienden van de keuring anders over denken vrees ik.
            Gekleefde zonnebanden zijn niet meer toegestaan :bounce:

voor mij ook nr 2 en https://www.porscheforum.be komt op mijn witte zonneband te staan. :happydance:

Mush voor mij mag het zijn turns petrol into music en ik zeg niet neen tegen het woord porscheforum.be .
                Ik ben fier om met Porscheforum.be rond te rijden .
                Is tenslotte een fantastische site met heel leuke mensen . 😉

[quote=”Mushroom” post=120651]
                  Er werd ook van verschillende kanten geopperd om bij de quote ook nog https://www.porscheforum.be te zetten.[/quote]

Ik zou er dan PORSCHEFORUM.BE van maken – en het WWW (altijd) weg laten 💡

[quote=”Mushroom” post=120651]
                  Voor alle duidelijkheid: deze nummerplaathouders zijn alleen voor de nieuwe (grote) Europese nummerplaten. In principe dus in elk EU-land te gebruiken, maar al zeker in België en Nederland.[/quote]

Platen van Frankrijk passen ook – die van Duitsland en Luxembourg niet zonder iets aan de plaat te doen 😐

als muzikant is t makkelijk voor mij 2 van de tweede :music:
                    Maar twee van de keuze van de meerderheid is ook goed 😀

Ok,
                      Deze thread eens overlopen en deze 4 kwamen er imo uit als favorieten:

Aus prinzip, nicht aus prestige
                      Turns petrol into music
                      There’s no substitute…
                      Don’t push me at the red light, follow me at the green hell!

Heb van alle 4 een voorbeeld willen maken maar kreeg bij de laatste (zoals eigenlijk een beetje verwacht) volgende foutmelding : Bij de door u ingegeven maten worden de letters te klein voor productie. De stokhoogte zou nl. 7 mm worden. Het minimum is 8 mm.
                      De tekst is dus te lang.
                      Er werd ook van verschillende kanten geopperd om bij de quote ook nog https://www.porscheforum.be te zetten, maar als ik dat doe met de quote “aus prinzip,…” krijg ik dezelfde melding.
                      De volgende 3 modellen zouden dan (als er interesse is) besteld worden:

s20130213_031827AUS.gif

s20130213_032749TUR.gif

s20130213_032838THE.gif

Graag horen we van jullie welke jullie willen en hoeveel van elk :think:

Voor alle duidelijkheid: deze nummerplaathouders zijn alleen voor de nieuwe (grote) Europese nummerplaten. In principe dus in elk EU-land te gebruiken, maar al zeker in België en Nederland.

…en dat op de vroege morgen 😉

Volgens mij gaat iedereen hier zijn eigen plaat aanschaffen.

– Kiss French, Wear Italian, Drive German –

if in doubt, flat out (Colin Mcrae)

your boyhood dream

[quote=”Funny” post=119954]Pascal van hieruit een late proficiat :applaus: .[/quote]
                                +1²

Pascal van hieruit een late proficiat :applaus: .

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.