O platen toegankelijk in het buitenland ?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 O platen toegankelijk in het buitenland ?

• Maker
    Discussie

• gdpsuz
    Deelnemer

Hallo,

binnenkort een tripje gepland naar de Champagne streek, ik vermoed dat ik daar met mijn O-plaat gewoon naartoe kan rijden (zolang ik Antwerpen binnenstad maar vermijd) ?

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
      • Over welke totaalprijs praten we dan?

Moet misschien ook maar eens beginnen nadenken over een oldtimerverzekering, nu de leeftijd van 25j is bereikt.
        Is Marsh trouwens aan te raden, of is dit eerder iets voor in een ander topic?

En 20 euro erbij = geen km beperking
          37 euro erbij = geen km beperking en vervangwagen

indien je, zoals velen, verzekerd bent bij Marsh dan is de dekking voor pechverhelping beperkt tot 300 km buiten de landsgrenzen.
            wat wil niet zeggen dat je geen dekking hebt verder weg.

XXX

Yep, je mag met de O plaat rondrijden waar je wil, zelfs deze maand testen of je een waarschuwing krijgt in Antwerpen.
              Vorige vrijdag nog getest en nog steeds geen waarschuwing ontvangen.
              De LEZ, ze zijn er klaar voor :bounce:

Al met de O plaat inFrankrijk, Duitsland, Oostenrijk, zwitserland en Italië gezeten, geen problemen gehad.
              Dit jaar proberen we Schotland uit :engeltje:

Ik dacht toch dat er op uw verzekeringspapieren alle landen staan waar je mag komen
                en dus gedekt bent?

Jawel, dat mag jij. Als het van uw verzekering mag tenminste,,,,,

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.